​ حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با حضور در مجتمع عروجیان بزرگترین مجتمع متوفیات کشور در جمع پرسنل سالن های تطهیر حاضر و با تقدیم گل ضمن خداقوت به آنان از روند خدمات رسانی به شهروندان تهران به ویژه امورات شرعی مربوط به متوفیات بازدید و با تطهیرکنندگان گفت و گو کرد.

به گزارش جماران، به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور یکشنبه 16 دی ماه 97 در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد. وی سپس با حضور در ارامگاه  72 تن با قرائت فاتحه و نثار گل یاد و خاطره شهیدان رجایی، با هنر همچنین شهید سید محمد بهشتی را گرامی داشت.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور پس از ادای احترام به مقام بلند شهدا با حضور در کتابخانه و پژوهشکده تخصصی سازمان بهشت زهرا(س) از نحوه ارائه خدمات و ویژگی های آن بازدید کرد. در این بازدید سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) توضیحاتی در خصوص گردآوری کتب تخصصی در حوزه مرگ اندیشی و معاد و نحوه ارائه خدمات به دانشجویان و محققین در این پژوهشکده ارائه کرد.

photo_2019-01-07_22-04-06

photo_2019-01-07_22-04-04

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی سپس با حضور در مجتمع عروجیان ضمن بازدید از روند خدمات رسانی در بخش های مختلف با حضور در جمع تطهیرکنندگان با آنان گفت و گو کرد و از نزدیک روند امورات شرعی متوفیات را بازدید کرد.

photo_2019-01-07_22-04-08

photo_2019-01-07_22-04-12

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان اینکه انسان در هر جایگاهی اعم از مادر، پدر، همسر یا شغل خود باید بهترین‌ها باشد، خطاب به مدیران و معاونان سازمان بهشت زهرا(س)، عنوان کرد: خداوند برای شما فضایی به وجود آورده است که باید تلاش کنید با مصیبت‌زندگان اخلاق خوش و سعه صدر داشته باشید زیرا آنان داغدیده هستند و شاید به علت از کف دادن صبر و تحمل گاهی رعایت آداب را نکنند  و در اثر پریشانی تعادل روحی نداشته باشند و در این فضا شما بندگان خوب خدا را به عالم آخرت بدرقه می‌کنید، این امر برای دنیای شما افتخار و برای آخرت شما ذخیره است.

وی تصریح کرد: شما در سازمان منحصر بفردی کار می کنید که علاوه بر خدمت به مراجعه کنندگان و مردم داغدار به متوفیات که راهی عالم برزخ هستند نیز خدمت می کنید و کمتر جایی می¬بینیم  که به هر دو زندگی دنیوی و اخروی مانند شما اشراف داشته باشند.

photo_2019-01-07_22-03-53

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در خصوص خدمتی که مباشرین سازمان بهشت زهرا(س) به خانواده های متوفی ارائه می دهند گفت: شهروندانی که به شما مراجعه می کنند دردمند و داغ دیده هستند و مباشرین از ابتدا در کنار آنان هستند و کارهای متوفی را انجام می دهند بسیار کار پسندیده و مورد رضایت خلق خداست.

امام جمعه موقت تهران افزود: خدا به شما توفیق داده است که علاوه بر خدمتگزاری به مردم در کنار اولیا الهی(شهدا) که به تعبیر امام خمینی(ره) ذخایر عالم بقا  و آیینه های خدا هستند، خدمت می¬کنید و با خدمت به شهدا که چشمه رحمت و کرم الهی و کانون آبرو هستند سعی کنید دیگران را هم به شهدا وصل کنید.

گفتنی است سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در ابتدا گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جهت خدمت رسانی به مراجعه کنندگان و تکریم خانواده های معظم شهدا در سازمان بهشت زهرا(س) که سازمانی بدون تعطیلی و وظیفه ی انجام یک واجب شرعی را برعهده دارد، ارائه کرد.

photo_2019-01-07_22-03-56

photo_2019-01-07_22-03-58

photo_2019-01-07_22-04-00

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.