• کدخبر: 1090271
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی

پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

عضو ناظر مجلس در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه:

تاکنون حکمی برای فیلترینگ اینستاگرام صادر نشده است + فیلم

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی گفت: فیلتر اینستاگرام از دو کانال انجام می‌گیرد؛ شورای عالی فضای مجازی یا کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه. در این دو نهاد نیز تصمیمی برای فیلتر اینستاگرام گرفته نشده است.

به گزارش جماران؛ عضو ناظر مجلس در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه با بیان اینکه شورای عالی فضای مجازی و کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه تنها کانال‌های فیلترینگ هستند، گفت: تاکنون حکمی برای فیلترینگ اینستاگرام صادر نشده است.

رمضانعلی سبحانی فر عضو ناظر مجلس در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه درباره برخی شائبه‌ها مبنی بر فیلتر اینستاگرام، گفت: بحثی درباره فیلتر اینستاگرام مطرح نیست. اگرچه برخی افراد غیرمسئول در این زمینه اظهار نظر کرده‌اند اما این صحبت‌ها دلیلی برای فیلتر این شبکه اجتماعی نیست.

شورای عالی فضای مجازی و کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه؛ تنها کانال‌های فیلترینگ

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی افزود: فیلتر اینستاگرام از دو کانال انجام می‌گیرد؛ شورای عالی فضای مجازی یا کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه. در این دو نهاد نیز تصمیمی برای فیلتر اینستاگرام گرفته نشده است.

حکمی برای فیلترینگ اینستاگرام صادر نشده است

وی در پاسخ به اینکه تلگرام با حکم قضایی فیلتر شد آیا ممکن است این اتفاق برای اینستاگرام نیز تکرار شود، بیان کرد: در حال حاضر چنین حکم قضایی مطرح نیست و حکمی برای فیلترینگ اینستاگرام صادر نشده است.

به گزارش جماران؛ در روزهای گذشته سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور، از صدور حکم قضایی برای فیلترینگ شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

حجم ویدیو: 2.67M | مدت زمان ویدیو: 00:01:15
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1090271
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.