در این کتاب که دارای 284 صفحه است، مؤلف به زندگانی حضرت امام خمینی(ره) به ویژه ابعاد مختلف خانوادگی و عرفانی ایشان اشاره دارد.

به گزارش جماران؛ کتاب «خمینی؛ انقلابی خدا» پیرامون شخصیت و شیوه رهبری امام راحل (ره) در ایتالیا به چاپ رسید.

در این کتاب که دارای 284 صفحه است، مؤلف به زندگانی حضرت امام خمینی(ره) به ویژه ابعاد مختلف خانوادگی و عرفانی ایشان اشاره دارد.

در بخشی دیگر از این کتاب، مطالبی درباره شخصیت و شیوه رهبری امام خمینی(ره) و کرامت انسانی که که با اندیشه‌های بلند الهی و تلاش‌های صادقانه خویش، مسیر تاریخ را دگرگون کرد و سر منشاء تحولات عظیمی در ایران و جهان شد، آمده است.

به گزارش جماران، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با عنایت و در راستای راه اندازی نهضت ترجمه ، بسیار یاز کتابهای فارسی چاپ جمهوری اسلامی ایران را به زبان های مختلف ترجمه و در اختیار دیگر کشورهای مقصد قرار می دهد.

در ادامه این اقدام بسیاری از کتب دیگر کشورها نیز به زبان فارسی ترجمه و در اختیار علاقه مندان و مخاطبان ایرانی قرار می گیرد.

این در حالی است که برخی از کتابها نیز بعد از ترجمه به زبان مقصد در مناسبت ها و رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری در اختیار مخاطبان قرار داده می شود.

ایام محرم و صفر، راهپیمایی اربعین حسینی ، 22 بهمن سالروز پیروز یانقلاب شکوهمند اسلامی ایران ، روز قدس و دیگر مناسب ها از جمله ایامی است که این کتابها از طریق رایزنی های فرهنگی در اختیار دیگر کشورها قرار میگرد که بسیاری از آنها مورد استقبال خوب مخاطبان قرار می گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.