رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به این‌که آثار سیاست‌ها و قوانین در حوزه اقتصادی دیده نمی‌شود و این حق را به فعالان اقتصادی می‌دهیم، تصریح کرد: جلسه ویژه‌ای برای کرمان در کمیسیون در مجلس با موضوع اتباع و مسائل اقتصادی خواهیم داشت و موارد را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش جماران؛ رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران بنایی بر افراطی‌گری ندارد و سیاست ما کماکان تنش‌زدایی و جلوگیری از تصاعد یا گسترش بحران است.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، چهارشنبه ۱۲ دی در نشست با فعالان اقتصادی استان در اتاق بازرگانی کرمان با اشاره به این‌که آثار تصمیمات ما بر فعالان اقتصادی مهم است، اظهار کرد: اصل افراط نمی‌ماند و افراطی‌گری پایدار نیست و عصر ترامپ هم نمی‌ماند و باید به گونه‌ای این دوران را بگذرانیم که پایداری ما حفظ شود.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران بنایی بر افراطی‌گری ندارد و سیاست ما کماکان تنش‌زدایی و جلوگیری از تصاعد یا گسترش بحران است.

فلاحت‌پیشه با اشاره به این‌که آثار سیاست‌ها و قوانین در حوزه اقتصادی دیده نمی‌شود و این حق را به فعالان اقتصادی می‌دهیم، تصریح کرد: جلسه ویژه‌ای برای کرمان در کمیسیون در مجلس با موضوع اتباع و مسائل اقتصادی خواهیم داشت و موارد را پیگیری می‌کنیم.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای احکامی که باید ذیل بودجه قرار بگیرد، مجموعه نظرات اتاق‌های بازرگانی را می‌گیریم و به گونه‌ای خواهیم آورد که حداقل مشکل پیش بیاید و در زمینه پیمان‌سپاری ارزی در استان‌های مختلف بحث وجود دارد و هر دو طرف از دولت و فعالان اقتصادی به نحوی حق دارند.

وی افزود: موضوع خسارت به محصول پسته از محل ماده ۱۲ قابل پرداخت است و منابع مالی ما به خاطر قیمت نفت و صادرات، تقویت‌شده و می‌توانند کمک کنند.

فلاحت‌پیشه در پایان اظهار کرد: کرمان استان توسعه‌ای است و باید شرایط پایدار توسعه‌ای، صادراتی و شاخص‌های پایدار اقتصادی آن حفظ شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.