عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش با بیان اینکه در بخش دیگری از جلسه امروز با حضور طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد، حادثه‌ای که اخیراً در این دانشگاه رخ داد بررسی شد، ادامه داد: جمع‌بندی این جلسه این بود که 3 نوع قصور در حادثه‌ای که برای اتوبوس دانشجویان در دانشگاه علوم تحقیقات رخ داده به وضوح دیده می‌شود.

به گزارش جماران؛ عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش از بررسی ابعاد حادثه دانشگاه علوم تحقیقات در این کمیسیون خبر داد.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون، گفت: در این جلسه بودجه آموزش و پرورش و وزارت علوم بررسی شد.

وی با بیان اینکه در بخش دیگری از جلسه امروز با حضور طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد، حادثه‌ای که اخیراً در این دانشگاه رخ داد بررسی شد، ادامه داد: جمع‌بندی این جلسه این بود که 3 نوع قصور در حادثه‌ای که برای اتوبوس دانشجویان در دانشگاه علوم تحقیقات رخ داده به وضوح دیده می‌شود.

نماینده مردم محلات در مجلس با بیان اینکه اولین قصور متوجه پیمانکاری است که بخش حمل و نقل در اختیار آنها بوده است، افزود: پیمانکار در دانشگاه علوم تحقیقات اتوبوسی را به کار گرفته که فاقد معاینه فنی بوده است.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اعلام اینکه در قرارداد پیمانکار حمل و نقل دانشگاه علوم تحقیقات ذکر شده که باید از اتوبوس‌های اسکانیا استفاده شود که وی از اتوبوس‌های شهاب استفاده کرده است، اضافه کرد: استاندار ایمنی راه و نظارت بر کار پیمانکار نیز از سوی دانشگاه علوم تحقیقات رعایت نشده است.

سلیمی تصریح کرد: پس از جمع‌بندی نهایی جلسه امروز کمیسیون مقرر شد؛ گزارشی از این جلسه به دستگاه‌های ذی‌ربط برای پیگیری بیشتر ارائه شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.