آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی بیان کرد: مدیون انقلاب هستیم و زحمت را کسانی کشیدند که در راه پیروزی و حفظ این انقلاب خون دادند و ما از ثمره تلاش‌های آن‌ها بهره مند شدیم.

به گزارش جماران؛ مرجع تقلید شیعیان با اشاره به لزوم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن گفت: از مسئولان خواهش می‌کنم که قم را از بی‌بند و باری نجات دهند، متاسفانه امروز خیابان‌های قم جولانگاه افرادی است که در جهت بی عفتی گام برمی‌دارند.

آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار اعضای ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی که در دفتر معظم له برگزار شد، با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم گفت: باید بدانیم که خداوند چه نعمتی به مردم و انقلاب داده، خداوند به بنی اسرائیل می‌فرماید که من شما را از ظالمان نجات دادم و امروز نیز بسیاری از بزرگان حضور ذهن دارند که در زندان‌های طاغوت چقدر عالم دینی کشته شده و خونش به زمین ریخته شد.

وی با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی بیان کرد: مدیون انقلاب هستیم و زحمت را کسانی کشیدند که در راه پیروزی و حفظ این انقلاب خون دادند و ما از ثمره تلاش‌های آن‌ها بهره مند شدیم.

 مرجع تقلید شیعیان با تاکید برلزوم حرکت در مسیر شهدا،عنوان کرد: گاهی به مسئولین می‌گویم که شما مدیون خون‌ شهدا هستید و نباید به آن‌ها خیانت بکنند.

 

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به لزوم تبعیت از ولایت فقیه گفت: امام خمینی(ره) همواره تاکید می کردند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیب نرسد،در همین راستا اگر در قم بی بندوباری رواج یابد به این معنی است که پشتیبان ولایت فقیه نبودیم.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به لزوم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن خاطرنشان کرد: از مسئولان خواهش می‌کنم که قم را از بی بند و باری نجات دهند، مقام معظم رهبری با ورود خودشان بارها در جهت بالا بردن اعتبار قم به عنوان مهد انقلاب گام برداشتند،متاسفانه امروز خیابان‌های قم جولانگاه افرادی است که در جهت بی عفتی گام برمی‌دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.