همتی با اشاره به اینکه برای مدیریت نقدینگی با بورس همکاری‌ می‌‌شود، اظهار داشت: توجه به مدیریت بازارهای مالی مهم است و تمام تلاش بانک مرکزی این است که بازارهای مالی با یکدیگر هماهنگی داشته باشند.

به گزارش جماران؛ رییس کل بانک مرکزی تاکید کرد: بانک مرکزی تلاش می‌کند با همکاری مجلس تعادل را در بازار ارز و سایر بازارها ایجاد کند تا از این طریق بتوان رفاه مردم را افزایش داد.

عبدالناصر همتی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی همیشه حامی بانک مرکزی بوده است، گفت: بانک مرکزی از این موضوع استفاده کرده تا با همکاری کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و بخش‌‌‌های مختلف مجلس بتواند تعادل را در بازار ارز و سایر بازارها ایجاد کند، تا از این طریق بتوان رفاه مردم را افزایش داد.

وی با اشاره به اینکه برای مدیریت نقدینگی با بورس همکاری‌ می‌‌شود، اظهار داشت: توجه به مدیریت بازارهای مالی مهم است و تمام تلاش بانک مرکزی این است که بازارهای مالی با یکدیگر هماهنگی داشته باشند.

رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه فعالان بازار، ارز را به تعادل می‌‌رسانند، تصریح کرد: ایجاد ثبات در بازار ارز از همه چیز مهم‌تر است و بانک مرکزی برنامه‌‌هایی برای ایجاد ثبات در بازار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.