پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

احمد خاتمی با بیان اینکه در جلسه امروز زمان اجلاس بعدی مشخص شد، اظهار داشت: 27 دی ماه جلسه مشترکی بین هیات رئیسه مجلس خبرگان و روسای کمیسیون ها برگزار می شود و اجلاس سالانه نیز 21 و 22 اسفند برگزار خواهد شد.

به گزارش جماران؛ سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: در جلسه امروز - شنبه - این هیات، بندهایی از اصلاحات پیشنهادی درباره قانون انتخابات مجلس خبرگان به تصویب رسید و بررسی دیگر بندها به جلسات بعد موکول شد.

آیت الله سیداحمد خاتمی با اشاره به جلسه عصر امروز - شنبه - این هیات افزود: شرایط نام نویسی نامزدها و اینکه نامزدها باید چه ویژگی هایی داشته باشند بخشی از موارد مرتبط به قانون انتخابات مجلس خبرگان است که درباره آنها تجدیدنظر و در اجلاس سالانه خبرگان به رای نهایی گذاشته می شود.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز زمان اجلاس بعدی مشخص شد، اظهار داشت:27 دی ماه جلسه مشترکی بین هیات رئیسه مجلس خبرگان و روسای کمیسیون ها برگزار می شود و اجلاس سالانه نیز 21 و 22 اسفند برگزار خواهد شد.

آیت الله خاتمی درباره دغدغه اعضا در خصوص مسائل کلان کشور نیز گفت: در این جلسه تاکید شد که باید مراقب دسیسه های دشمنان در مقطع کنونی بود دسیسه هایی که درصدد ایجاد ناامیدی در مردم و تضعیف نهادهای قانونی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای مجلس خبرگان درباره مسائل کشور به ویژه مسائل اقتصادی دغدغه دارند و در همین زمینه از هدایت مسائل کلان کشور از سوی مقام معظم رهبری به ویژه تشکیل شورای عالی هماهنگی سران قوا و نیز موضوع نظارت به ویژه در دادن مجوز به رییس قوه قضاییه قدردانی کردند.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: 10 نفر از اعضای مجلس خبرگان پیشنهادی به هیات رئیسه داده اند که از این پس در پایان هر اجلاس علاوه بر بیانیه، قطعنامه هم صادر و روی یک موضوع تمرکز و از دستگاه ها مطالبه گری شود که این موضوع را در اجلاس بعدی به رای خواهیم گذاشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.