نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: کمیسیون بررسی‌های لازم را انجام داد اما قرار شد جمع‌بندی و نتیجه‌گیری نهایی فردا در جلسه دیگر کمیسیون مشخص شود.

به گزارش جماران؛ نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که نتیجه بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان درخصوص اعمال ماده ۲۳۴ پیرامون اظهارات وزیر امور خارجه در موضوع پولشویی به جلسه فردا کمیسیون امنیت ملی موکول شد.

کمال دهقانی، در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی امروز به بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان پیرامون اعمال ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی درباره اظهارات آقای ظریف در موضوع پولشویی پرداخت و اینکه آیا این موضوع باید به قوه قضاییه ارجاع شود یا خیر.

وی افزود: کمیسیون بررسی‌های لازم را انجام داد اما قرار شد جمع‌بندی و نتیجه‌گیری نهایی فردا در جلسه دیگر کمیسیون مشخص شود.

دهقانی با اشاره به حضور سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در این کمیسیون گفت: آقای حاجی‌زاده در این جلسه به ارائه توضیحاتی از عملکرد نیروی هوافضای سپاه پرداخت و به سوالات نمایندگان نیز پاسخ داد. نمایندگان عضو کمیسیون نیز بر لزوم تقویت بنیه دفاعی و بازدارندگی نیروهای مسلح تاکید کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.