عابدی عضو فراکسیون امید اظهار داشت: نمایندگان متقاضی استیضاح می‌توانستند قبل از طرح استیضاح با گفت‌وگو‌ و تعامل مسائل پیش آمده را حل کنند و نه اینکه برای اولین قدم دست به استیضاح بزنند.

به گزارش جماران؛ یک عضو فراکسیون امید با اشاره به بحث استیضاح ظریف گفت: سست شدن جایگاه وزیر امور خارجه به منافع ملی ضربه می زند.

حیدرعلی عابدی در مورد استیضاح وزیر امور خارجه، گفت: استیضاح حق نمایندگان است، ولی باید در نظر داشت که در حال حاضر موقعیت کشور ما در جامعه بین‌الملل خاص است و باید با توجه به این موقعیت عمل کنیم.

این عضو فراکسیون امید اظهار داشت: نمایندگان متقاضی استیضاح می‌توانستند قبل از طرح استیضاح با گفت‌وگو‌ و تعامل مسائل پیش آمده را حل کنند و نه اینکه برای اولین قدم دست به استیضاح بزنند.

وی ادامه داد: آقای ظریف این روزها درگیر مذاکره با اروپا و دنیاست و ما نباید نشان دهیم که جایگاه وزیر امور خارجه‌مان سست شده است چراکه این مسئله به منافع ملی ما ضربه می‌زند.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری چندین بار در سخنانشان از آقای ظریف و‌تیم مذاکره کننده برجام حمایت کردند و گفتند که وی مورد تایید من است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خاطرنشان کرد: ما نباید به همین سادگی سرمایه‌های ملی‌مان را از دست بدهیم یا برای آنها فضاسازی کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1065986
  • منبع: فام نیوز
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.