جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تشکیل حاکمیت اسلام را نگرانی همیشگی مستکبران و مشرکان دانست و بیان کرد: حتی شیاطین و کفار می دانند که جنس اسلام نور و ظهور آن به معنای مرگ کفر و تیرگی جهل است.

به گزارش جماران؛ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما وجود داشته باشد هیچ آسیبی به ملت و نظام نخواهد رسید و ما به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد قدرتی علیه انقلاب اسلامی شکل بگیرد.

سردار حسین سلامی در کنگره شهدای مدافع حرم جامعه پزشکی جهان اسلام با بیان این‌که شهدا زنده هستند و این یک حقیقت جاودانه است، اظهار کرد: تجلیل از شهدا تجلیل از جاودانگی در دستگاه آفرینش است.

وی افزود: ما این واقعیت روشن را تجربه کردیم که هرگاه خورشید اسلام عزیز از افق ایمان جامعه درخشید تمام مشرکان و مستکبران در مقابل آن صف آرایی کردند تا نور اسلام را خاموش کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان این‌که انقلاب بعثت مجدد اسلام است که از افق ایران بر قلب مسلمانان جهان تابش کرده، گفت: هدایت جوامع و ملت ها از تاریکی به نور رسالت اسلام است.

سردار سلامی تشکیل حاکمیت اسلام را نگرانی همیشگی مستکبران و مشرکان دانست و بیان کرد: حتی شیاطین و کفار می دانند که جنس اسلام نور و ظهور آن به معنای مرگ کفر و تیرگی جهل است.

این مقام مسئول تصریح کرد: مستکبران می‌دانند که انقلاب اسلامی می‌تواند با قدرت منطق تمام ملت های جهان را به سمت توسعه و نور الهی هدایت کند.

وی ادامه داد: نبرد شهیدان ما با دشمنان بر این حقیقت نهفته است که شهیدان اثبات کنند می‌شود با تکیه بر قدرت الهی در برابر همه قدرت ها ایستاد و پیروز شد و جامعه را با این مدل اداره کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پیروزی و شکست مسئله‌ای خارج از قلب و ذهن انسان نسیت، افزود: اگر جامعه‌ای در قلب و روح خود به دشمن پیروز شود، هیچ وقت شکست نخواهد خورد.

وی با بیان این‌که انسان مومن مرگ در راه خدا را آغاز زندگی دوباره می داند و شهادت را به عنوان قوی‌ترین آرمان خود انتخاب کرده است، گفت: امام خمینی (ره) به حق فرمود ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

این مقام مسئول با اشاره به ویژگی رفتار شهدا تصریح کرد: آمریکا و متحدانش در چشم مدافعان حرم و انقلاب کوچک و حقیرند و این رمز پیروزی لشکر خدا در برابر کفر است.

سردار سلامی با بیان این‌که امروز تمام جهان ایران اسلامی را علمدار حراست از ارزش‌های انسانی و الهی می‌دانند، خاطرنشان کرد: تمام کسانی که با دشمنان ایران همراه هستند هر روز ضعیف تر و متزلزل تر می‌شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه اظهار کرد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما وجود داشته باشد هیچ آسیبی به ملت و نظام نخواهد رسید و ما به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد قدرتی علیه انقلاب اسلامی شکل بگیرد.

وی در پایان با بیان اینکه امروز ایران تکیه گاه ایستادگی در برابر استکبار است، گفت: قدرت های استکباری نوظهور در نطفه خفه می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.