سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) خبر داد و گفت: اعضای کمیسیون در خصوص برخی از مواد بر نظر قبلی خود اصرار کردند.

به گزارش جماران، علی نجفی خوشرودی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این جلسه ایرادات شورای نگهبان به مصوبه مجلس شورای اسلامی در لایحه CFT با حضور نماینده شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در نهایت اعضای کمیسیون با رویکرد حقوقی و بعد از توضیحات نماینده شورای نگهبان برخی از مواد را اصلاح کردند و در خصوص برخی از مواد بر نظر قبلی خود اصرار نمودند. نهایتا موضوع جهت تصمیم‌گیری نهایی به صحن مجلس شورای اسلامی ارسال شد. اگر مجلس نیز بر مصوبه خود اصرار کند، لایحه CFT به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:‌ در ابتدای جلسه کمیسیون سردار غیب‌پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین و همکارانش حضور پیدا کردند و آخرین وضعیت، اقدامات و برنامه‌های این سازمان و مسائل و مشکلات آن را مطرح کردند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.