معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای ایلام گفت: با توجه به ورودی آب ناشی از بارش های مطلوب پائیزی حجم آب سدهای دویرج و چم گردلان ایلام تکمیل و سرریز شد.

به گزارش جماران، احسان یارمحمدی اظهار داشت: در بارندگی های اواخر ماه آبان ماه سال جاری نزدیک به 30 میلیون مترمکعب آب وارد سدهای چم گردلان ایلام، دویرج دهلران و کنگیر ایوان شده بود که در پی این بارندگی ها حجم آب سد ایلام تکمیل شد.
وی حجم کلی سد ایلام را 64 میلیون مترمکعب بیان کرد و افزود: از ابتدای سال جاری در مجموع بیش از 14 میلیون مترمکعب حجم آب ورودی به سد چم گردلان ایلام بوده است که در پی بارندگی های چند روز گذشته و با توجه به حجم تکمیلی در بارش های قبلی آب آن سرریز کرد.
یارمحمدی با اشاره به وضعیت آب موجود در سد دویرج دهلران نیز گفت: حجم کلی این سد 201 میلیون متر مکعب است که در بارندگی های اواخر آبان ماه بیش از 21 میلیون متر مکعب آب وارد این سد شد و حجم آن به 171 میلیون مترمکعب رسید.
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای ایلام با اشاره به بارندگی های هفته جاری یادآور شد: در پی بارش های مطلوب روزهای گذشته حجم آب این سد تکمیل و سرریز شد.
یارمحمدی در خصوص سد کنگیر ایوان نیز تصریح کرد: حجم کلی سد کنگیر ایوان نیز 19 میلیون متر مکعب است که تنها پنج میلیون و 500 هزار متر مکعب تا سرریز شدن فاصله دارد. 
به گفته یارمحمدی و در صورت ادامه بارندگی پاییزی مخزن آب سد کنگیر ایوان نیز تکمیل و سرریز خواهد کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.