در بین یادداشت های به جای مانده از بازدیدکنندگان محترم در دفتر یادبود، موارد جالبی یافت می شود که گزیده ای از آنان، برای اطلاع افکار عمومی و علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

به گزارش جماران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی؛ از گزارش هفتگی، از فعالیتهای خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی حاکیست، در پنج روز هفته، منتهی به بیست و سوم آبان ماه، تعداد ۲۲۰ نفر از هموطنان عزیز کشورمان، از این موزه بازدید داشته اند. همچنین ۱۷ نفر از کارمندان وزارت خارجه افغانستان و سه نفر توریست، از کشور لبنان،  از موزه بازدید کردند.

بنابراین گزارش، در بین یادداشت های به جای مانده از بازدیدکنندگان محترم در دفتر یادبود، موارد جالبی یافت می شود که گزیده ای از آنان، برای اطلاع افکار عمومی و علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

شهروند محترمی از شهر مقدس قم، در دلنوشته خود، آورده است:" هاشمی رفسنجانی، انسان بزرگ و مرد روزهای سخت و دشوار بود و با دوراندیشی و تدبیری که داشتند در آزمون های مختلف، به خوبی عبور کردند و هر چه داشت در طبق اخلاص گذاشت، برای سربلندی ایران و ملت عزیز. افسوس که قدر این دورّ گرانبها دانسته نشد و آنان که از نردبان هاشمی بالا رفتند در حق او، ناجوانمردانه برخورد کردند. خدایش بیامرزد و او را با امام عظیم‌الشأن محشور فرماید."

در دلنوشته بازدیدکننده گرامی دیگری می خوانیم: "مردان بزرگ تاریخ، هرچند جسمشان از صحنه روزگار خارج شود، اما یاد، خاطره و آثار ماندگار شان، همیشه در ذهن بشریت جاودان است. درود و سلام، بر تو ای یار دیرین امام و ای سردار سازندگی، که همه زندگی خود را، صرف اسلام و ایران کردی و نامت پاینده در اوراق پر فراز و نشیب تاریخ."

همچنین، هموطن عزیز دیگری در دلنوشته خود آورده است: "کار بسیار زیبا و درخور تقدیر ای انجام شده است. ای کاش همه ملت، فرصت پیدا کنند و از نزدیک مکان زندگی و سلوک این مرد بزرگ را ببینند و تحت تأثیر شایعات بدخواهان واقع نشوند. سلام خداوند بر او، روزی که متولد شد و روزی که مرحوم شد و روزی که محشور خواهد شد."

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.