فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران اظهار داشت: ترامپ به عراق می‌گوید اگر از حمایت شما دست بردارم ظرف سه هفته از بین می‌روید. این نشانه قدرت جمهوری اسلامی ایران است و اگر هر حرکتی در کشور را با استفاده از الگوی شهدا پیش ببریم در همه عرصه‌ها موفق خواهیم شد.

به گزارش جماران؛ فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران را از زبان دیگران از جمله ترامپ بشنوید.

سردار حاجی‌زاده در حاشیه مراسم سالگرد شهادت شهید تهرانی‌مقدم، در پاسخ به توان بازدارندگی و دفاعی کشورمان اظهار کرد: قدرت ما را از زبان دیگران بشنوید. ترامپ حرف از قدرت ایران می‌زند و قدرت کشور ما را به رخ عرب‌های منطقه می‌کشد. ایران از فاصله ۵۷۰ کیلومتری دشمنان تروریست خود را در یک ساختمان مورد هدف قرار می‌دهد که این نشانه قدرت نظامی ماست.

وی همچنین درباره موفقیت‌های اخیر مقاومت فلسطین در برابر صهیونیست‌ها بیان کرد: مردم غزه در محاصره کامل هستند اما قدرتی خلق کردند که در فاصله ۴۸ ساعت از آغاز درگیری‌ها، رژیم صهیونیستی دست به دامان سایر کشورها شد تا آتش‌بس به وجود بیاید. آنها در واقع بعد از دو روز جنگ شکست را رسما پذیرفتند. مقاومت فلسطین در محاصره کامل کاری کرد که ارتش اسرائیل تسلیم شد.

وی افزود: همین می‌تواند معیاری باشد برای تعیین قدرت کشورمان. ترامپ به عراق می‌گوید اگر از حمایت شما دست بردارم ظرف سه هفته از بین می‌روید. این نشانه قدرت جمهوری اسلامی ایران است و اگر هر حرکتی در کشور را با استفاده از الگوی شهدا پیش ببریم در همه عرصه‌ها موفق خواهیم شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.