وزیر خارجه ترکیه گفت: رجب طیب اردوغان تاکید دارد که ملک سلمان دستور قتل خاشقجی را صادر نکرده است. پس از تکمیل تحقیقات در خصوص قتل خاشقجی و هنگامی که در رابطه با این پرونده به یقین رسیدیم، جزئیات را به صورت کامل اطلاع رسانی خواهیم کرد.

به گزارش جماران؛ وزیر خارجه ترکیه امروز ضمن انتقاد از ریاض اعلام کرد که کشتن یک شهروند سعودی توسط ۱۵ نفر بدون صدور دستور امکانپذیر نیست

به نقل از روسیا الیوم، مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه در سخنانی با اشاره به موضوع قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول نوشت: امکان ندارد ۱۵ نفر بدون صدور اوامر، برای کشتن یک شهروند سعودی به ترکیه بیایند.

وی با بیان این مطلب افزود: رجب طیب اردوغان تاکید دارد که ملک سلمان دستور قتل خاشقجی را صادر نکرده است. پس از تکمیل تحقیقات در خصوص قتل خاشقجی و هنگامی که در رابطه با این پرونده به یقین رسیدیم، جزئیات را به صورت کامل اطلاع رسانی خواهیم کرد.

چاووش اوغلو در ادامه گفت: طرف سعودی درخصوص اینکه چه کسی دستور قتل خاشقجی را صادر کرده جوابی نداده است. ما درباره پرونده قتل خاشقجی مدارک و ادله ای داریم که آنها را اعلام نکرده ایم.

جمال خاشقجی روزنامه‌نگار اهل عربستان سعودی سردبیر سابق روزنامه الوطن و ستون‌نویس واشنگتن‌پست روز دوم ماه اکتبر گذشته به منظور انجام امور رسمی وارد کنسولگری این کشور در استانبول شده و از آن خارج نشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.