کابینه عربستان تاکید کرد، دستورات پادشاه در پی این حادثه تاسف بار یعنی قتل جمال خاشقجی و مجازات مقصران آن هر که باشند در راستای تجلی توجه رهبری عربستان به امنیت و حفظ جان شهروندان است و عزم آن را در این زمینه منعکس می‌کند.

به گزارش جماران؛ پادشاه عربستان امروز سه‌شنبه بعد از سخنرانی رجب طیب اردوغان درباره جزئیات قتل جمال خاشقجی اعلام کرد، عاملان قتل خاشقجی هر که باشند مجازات خواهند شد.

به نقل از سایت شبکه اسکای نیوز عربی، کابینه عربستان در جلسه امروز خود به ریاست ملک سلمان تصریح کرد: عوامل قتل جمال خاشقجی هر که باشند مجازات خواهند شد.

کابینه عربستان به ریاست ملک سلمان در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد: تدابیری که عربستان در پرونده کشته شدن خاشقجی در نظر خواهد گرفت هرگز در حد مجازات مقصران و مسؤولان مستقیم این پرونده توقف نخواهد داشت بلکه شامل تدابیری در جهت تصحیح امور نیز خواهد شد.

کابینه عربستان امروز در بیانیه‌ای آورده است: عربستان براساس رویکردی برگرفته از شریعت اسلام شکل گرفته و احکام آن بر احقاق حق و ارزش‌های عدالت و معیارهای آن استوار است.

کابینه عربستان همچنین تاکید کرد، دستورات پادشاه در پی این حادثه تاسف بار یعنی قتل جمال خاشقجی و مجازات مقصران آن هر که باشند در راستای تجلی توجه رهبری عربستان به امنیت و حفظ جان شهروندان است و عزم آن را در این زمینه منعکس می‌کند.

کابینه به دستور ملک سلمان به تشکیل کمیته وزارتی به ریاست ولیعهد سعودی برای بازسازی سازمان اطلاعات اشاره کرد.

در همین حال تلویزیون عربستان گزارش داد که پادشاه عربستان و ولیعهد این کشور با برخی از اعضای خانواده خاشقجی دیدار کرده‌ و به آنها تسلیت گفته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.