بحرین و عربستان سعودی در حالی این بیانیه ضد ایرانی را صادر کرده‌اند که خود بزرگترین حامی مالی و تسلیحاتی تروریست در منطقه هستند.

به گزارش جماران؛ عربستان و بحرین با صدور بیانیه‌ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست موسوم به «تروریسم» خود قرار دادند.

دو کشور عربستان سعودی و بحرین امروز سه شنبه در بیانیه‌ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به دلیل ادعای واهی حمایت از «اقدامات تخریبی ایران» در فهرست موسوم به «تروریسم» خود قرار دادند.

در ادامه بیانیه آمده است که «سردار قاسم سلیمانی، حامد عبداللهی، عبدالرضا شهلای» نیز به دلیل «حمایت مالی آنها از فعالیت‌های تخریبی ایران»، در لیست تروریستی این دو کشور که با نام و نشان‌ترین حامی تروریسم در منطقه به شمار می‌روند، قرار گرفته‌اند.

دو کشور بحرین و عربستان سعودی در حالی این بیانیه ضد ایرانی را صادر کرده‌اند که خود بزرگترین حامی مالی و تسلیحاتی تروریست در منطقه هستند.

همکاری بحرین و عربستان سعودی با انواع تروریسم اعم از داعشی، صهیونیستی و وهابی، برای همگان حتی حامیان غربی آنها مساله‌ای اثبات شده است و هیچ رویکرد منطقی، رژیم سعودی را به عنوان حامی مبارزه با تروریسم نمی‎شناسد، چون این دو کشور  خود خالق گروه‎های تروریستی با نام‎های القاعده و طالبان و امروز داعش و جبهه النصره هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.