دبیرکل حزب الله لبنان «نبرد آگاهی» را اساسی ترین مساله در رویارویی با نقشه هایی که لبنان و مقاومت را هدف قرار می دهند، دانست و تاکید کرد: ما تا حد زیادی تهدید نظامی و امنیتی را پشت سرگذاشتیم اما این ضرورت آمادگی در مقابل هر احتمالی را رد نمی کند.

به گزارش جماران؛ «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به اهمیت و مخاطرات شبکه های اجتماعی بر ضرورت حضور جدی تر حامیان مقاومت در نبرد رسانه های جدید شد.

به نقل از اطلاعیه امروز بخش روابط رسانه ای حزب الله، وی در دیدار با کارکنان رادیو نور لبنان با اشاره به مسئولیت های بزرگ رسانه ها، راستگویی و امانتداری در انتشار خبرها و رویدادها را وجه امتیاز حزب الله، مقاومت و رسانه های آن برشمرد.

وی «نبرد آگاهی» را اساسی ترین مساله در رویارویی با نقشه هایی که لبنان و مقاومت را هدف قرار می دهند، دانست و تاکید کرد: ما تا حد زیادی تهدید نظامی و امنیتی را پشت سرگذاشتیم اما این ضرورت آمادگی در مقابل هر احتمالی را رد نمی کند.

دبیرکل حزب الله لبنان تلاش برای از بین بردن پایگاه مردمی مقاومت از طریق فتنه انگیزی های حزبی، محلی، عشایری و خانوادگی را مهمترین چالش پیش روی آن ارزیابی کرد و گفت: ابزارهایی نیز برای اجرای این نقشه ها وجود دارد اما ما با آگاهی خود این نقشه ها را همچون موارد مشابه پیشین شکست خواهیم داد. 

وی عملکرد رادیو نور وابسته به حزب الله در طول 30 سال اخیر را ستود و یادآورشد: تاثیر این رادیو قوی بوده و همچنان قوی است. این رسانه با چالش های زیادی روبه رو شد و بر آن غلبه کرد. مهمترین این چالش ها در جنگ تابستان سال 2006 زمانی که دشمن تلاش کرد که صدای آن را خاموش کند، بود. 

نصرالله کارکنان این رسانه را شریک همه دستاوردها و پیروزی های مقاومت دانست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.