مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان با بیان اینکه بر اثر این تیراندازی هوایی به هیچ کس آسیبی نرسید، افزود: فرد مسلح پس از این اقدام خود از محل متواری شده اما پیگیری های پلیس برای شناسایی و دستگیری او آغاز شده است.

به گزارش جماران؛ مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان گفت: فردی ناشناس شامگاه دوشنبه پس از حضور در ورودی پارک کوهستانی آبیدر شهر سنندج اقدام به تیراندازی با اسلحه جنگی کرد که خوشبختانه به کسی آسیب نرسید.

محمد رضایی اظهار داشت: این فرد مسلح به سلاح جنگی بوده و در ورودی پارک جنگلی آبیدر، اقدام به تیراندازی هوایی و بی هدف کرد.

وی با بیان اینکه بر اثر این تیراندازی هوایی به هیچ کس آسیبی نرسید، افزود: فرد مسلح پس از این اقدام خود از محل متواری شده اما پیگیری های پلیس برای شناسایی و دستگیری او آغاز شده است.

طبق گفته شاهدان عینی حاضر در محل، فرد مسلح حین تیراندازی هوایی اقدام به فحاشی با هدف ایجاد رعب وحشت میان مردم می کرد که این اقدام او باعث ترس افرادی شد که در محل حضور داشتند.

پارک آبیدر در دامنه کوه آبیدر یکی از مکان های تفریحی شهر سنندج است که مورد استقبال مردم شهر قرار دارد و همیشه جمعیت زیادی در این پارک حضور دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.