سخنگوی حزب «رفاه ملت ایران» گفت: دو نفر از اعضا برای سمت دبیرکلی حزب به رقابت پرداختند که با آرای مخفی، آقای بهروز نعمتی به عنوان دبیرکل حزب انتخاب شد.

به گزارش جماران؛ سخنگوی حزب «رفاه ملت ایران» از انتخاب بهروز نعمتی با اکثریت آرا به عنوان دبیرکل این حزب سیاسی تازه‌تأسیس خبر داد.

سیدشریف حسینی با اشاره به برگزاری جلسه شورای مرکزی حزب رفاه ملت ایران اظهار کرد: جلسه شورای مرکزی حزب رفاه ملت ایران که کنگره‌اش حدود دو ماه پییش برگزار شده و اعضای شورای مرکزی نیز انتخاب شده بودند، عصر امروز (دوشنبه) برگزار شد و طی آن 21 عضو شورای مرکزی برای انتخاب دبیرکل تشکیل جلسه دادند.

وی افزود: دو نفر از اعضا برای سمت دبیرکلی حزب به رقابت پرداختند که با آرای مخفی، آقای بهروز نعمتی به عنوان دبیرکل حزب انتخاب شد.

حسینی تاکید کرد: قائم مقام دبیرکل حزب نیز اصغر عبداللهی موحد، سخنگوی حزب اینجانب (سید شریف حسینی) و خزانه‌دار نیز آقای عالی‌خانی انتخاب شدند.

سخنگوی حزب رفاه ملت ایران تاکید کرد: جلسات ما ماهی یک بار برگزار خواهد شد که در هر کدام موضوع واحدی مورد بررسی قرار می‌گیرد و موضوع جلسه بعد نیز انتخاب اعضای کمیته‌های حزب و در ادامه راه‌اندازی دفاتر استانی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.