رحمانی فضلی گفت: دستگاه‌های مختلف باید با اطلاعات غلط، تحریف شده و بعضا عملیات روانی مبارزه جدی کنند.

به گزارش جماران؛ رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی دولت گفت: ثبات در زندگی مردم بسیار مهم است و یقین دارم بعد از برگزاری چند جلسه، شاهد آرامش در بازار خواهیم بود.

عبدالرضا رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران در مورد دومین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی گفت: این دومین جلسه ما طی یک هفته گذشته بود که با حضور همه اعضاء برگزار شد و یکی از موضوعات مورد بررسی موضوع سوخت و قاچاق آن بود.

وی ادامه داد: متاسفانه شاهد افزایش قاچاق سوخت در مناطق مرزی هستیم، البته این موضوع در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز هم مطرح شده است.

وزیر کشور در مورد پیشنهادهای این ستاد گفت: ما باید توزیع سوخت را قاعده‌مند کنیم، تقریبا ۳۵۰ هزار کارت مهاجر در مناطق مرزی داریم، افرادی مثلا ساکن تهران هستند اما سوخت‌گیری در سیستان و بلوچستان انجام می‌شود و وزارت نفت مامور شد این موضوع را به دقت بررسی کند و پیشنهاد این بود که همه کارت‌ها در سراسر کشور توسط مالکین خودرو مورد استفاده قرار گیرد و در نقاط دیگر ممنوع شود. کارگروهی تشکیل شد تا این موضوع را بررسی کند.

وی ادامه داد: همچنین ۴ کارگروه رسانه و تحلیل محتوا، اقتصاد، عملیات روانی و فضای مجازی تشکیل و اعضای آن مشخص شد و برای روسای آن حکم صادر می‌شود. این کارگروه‌ها برای این است که با هماهنگی، انسجام و سیاست‌های واحد، اطلاع‌رسانی دقیق به مردم صورت بگیرد تا با بهره ‌مندی از این اطلاعات تصمیمات مناسب در زندگی خود را اتخاذ کنند و به نوعی مقابله‌ای باشد با شایعات و اخبار نادرستی که منتشر می‌شود. دستگاه‌های مختلف باید با اطلاعات غلط، تحریف شده و بعضا عملیات روانی مبارزه جدی کنند.

وزیر کشور افزود: ثبات در زندگی مردم بسیار مهم است و یقین دارم بعد از برگزاری چند جلسه، شاهد آرامش در بازار خواهیم بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.