رهبر جریان صدر عراق در توئیتی نوشت: در گذشته احزاب سهمیه خود را از سمت‌ها و نیز دارایی‌های عراق چه از راه قانونی و چه غیر آن بر می‌داشتند و این وضعیت برای ۱۵ سال ادامه داشت، آیا کافی نیست؟

به گزارش جماران؛ رهبر جریان صدر عراق با اشاره به اینکه احزاب در این کشور از پست‌ها و دارایی‌های عراق بسیار سهم برده‌اند، تاکید کرد: اکنون زمان آن رسیده از کسانی که اموال عراق را سرقت می‌کنند، حسابرسی شود.

به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در توئیتی نوشت: در گذشته احزاب سهمیه خود را از سمت‌ها و نیز دارایی‌های عراق چه از راه قانونی و چه غیر آن بر می‌داشتند و این وضعیت برای ۱۵ سال ادامه داشت، آیا کافی نیست؟

صدر در ادامه نوشت: اکنون زمان آن رسیده که مردم عراق به واسطه چهره‌های مستقل تکنوکرات به حقوقشان دست یابند. زمان آن است که به حساب کسانی که اموال عراق را به سرقت برده‌اند، رسیدگی کنیم. وقت آن فرا رسیده که حقوق شهروندان بدون کنترل احزاب به دستشان برسد. وقت آن رسیده که شهروندان به وظایف خود در برابر میهن‌شان به کاملترین شکل عمل کرده و منافع حزبی، گروهی، طایفه‌ای، نژادی، منطقه‌ای، عشایری، خانوادگی و شخصی‌شان را رها کنند.

رهبر جریان صدر عراق همچنین نوشت: زمان آن است که وطن و مردم بالاتر از هر گرایشی قرار بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.