پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

​سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور:

قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل تمامی شهردارها می شود

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: از نظر من شورای شهر تهران و سایر بخش‌ها که این قانون مشمول آنها می‌شود به جای از دست دادن فرصت؛ باید در پی گزینش نیروهای متخصص و جدید باشند.

به گزارش جماران؛ سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: بر اساس تمام مستندات و برداشت از قانون منع به کارگیری بازنشستگان، این قانون شامل تمامی شهرداران و حتی شهردار تهران نیز می‌شود.

اصغر سلیمی در پاسخ به این سوال که آیا قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل شهردار تهران نیز می‌شود یا نه؛ بیان کرد: بر اساس تمامی مستندات و کارشناسی‌هایی که بر روی این موضوع انجام شده و هم چنین برداشت از قانون، این قانون شامل تمامی شهردارها و حتی شهردار تهران نیز می‌شود. در قانون به طور صریح هیچ استثنایی در خصوص شهردارها وجود ندارد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: لذا باید هرچه سریعتر بخش‌های مرتبط پیگیر باشند تا جایگزینی مناسب پیدا کنند. تا ۸/۲۴ فرصت دارند به موضوع رسیدگی کنند.

وی در پایان گفت: از نظر من شورای شهر تهران و سایر بخش‌ها که این قانون مشمول آنها می‌شود به جای از دست دادن فرصت؛ باید در پی گزینش نیروهای متخصص و جدید باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.