الحوثی تأکید کرد: برخی به گونه‌ای حرف می‌زنند که گویی ما با هرگونه راهکار مسالمت‌آمیزی برای بحران مخالفیم و بر ادامه جنگ پافشاری می‌کنیم اما ما صلح را می‌پذیریم و با تسلیم شدن مخالفیم

به گزارش جماران؛ رهبر انصارالله یمن تأکید کرد که ائتلاف متجاوز عربی همچنان به محاصره مردم این کشور و تلاش برای اشغال استان الحدیده ادامه می‌دهد.

به نقل از شبکه خبری المیادین، عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن گفت: ما هیچ‌گاه نمی‌پذیریم عربستان و امارات یا هر طاغوت دیگری بر ما حکومت کنند و ما را به بردگی بگیرد. اشغالگران آمریکایی، عربستانی و اماراتی کنترل منابع و درآمدهای یمن را در دست دارند.

وی گفت: ائتلاف متجاوز عربی همچنان به تشدید اوضاع در ساحل غربی ادامه می‌دهد و تعداد زیادی نیرو را در ازای پول اندکی به کار گرفته است. دشمن در تمامی ابعاد نظامی، اقتصادی، سیاسی و رسانه‌ای ما را هدف قرار داده و برای طولانی کردن محاصره اقتصادی تلاش می‌کند. ما باید با این اقدامات دشمن به خوبی مقابله کنیم. متجاوزان تمامی بنادر در سواحل جنوبی را اشغال کردند و اکنون برای اشغال بندر الحدیده در ساحل غربی تلاش می‌کنند.

الحوثی تأکید کرد: برخی به گونه‌ای حرف می‌زنند که گویی ما با هرگونه راهکار مسالمت‌آمیزی برای بحران مخالفیم و بر ادامه جنگ پافشاری می‌کنیم اما ما صلح را می‌پذیریم و با تسلیم شدن مخالفیم. ائتلاف متجاوز با تمامی تلاش‌ها برای برقراری صلح به رغم وجود امتیازدهی‌هایی از جانب ما مخالفت کرد. جنبش انصارالله یمن آماده پذیرش صلحی شرافتمندانه است که براساس آن دشمن تمامی تجاوزات و حملاتش به یمن را متوقف کند.

وی بار دیگر از ائتلاف متجاوز عربی خواست اقتصاد یمن را وارد جنگ نکند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.