نتانیاهو پنج شنبه شب در سخنان خود در هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، ادعا کرد که رژیم صهیونیستی دلایلی را دارد که نشان می دهد ایران به حزب الله موشک های نقطه زن داده است.

به گزارش جماران؛ «جبران باسیل» وزیر خارجه لبنان در واکنش به ادعاهای جدید «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در توئیتی تاکید کرد که اسرائیل باردیگر برای توجیه تجاوز خود بهانه تراشی و از یک تریبون بین المللی برای نقض حاکمیت کشورها زمینه چینی می کند.

وی جمعه در ادامه توئیت خود نوشت: اسرائیل از یاد برده که لبنان آن را بیرون رانده و تجاوزاتش را درهم شکسته است و از این غافل است که غرورش و دوستی های جدیدش نفعی برایش ندارد.

نتانیاهو پنج شنبه شب در سخنان خود در هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، ادعا کرد که رژیم صهیونیستی دلایلی را دارد که نشان می دهد ایران به حزب الله موشک های نقطه زن داده است.

وی با نشان دادن نقشه هایی ادعا کرد که مقاومت، موشک های خود را در نقاط مختلف لبنان از جمله فرودگاه بیروت و اطراف آن در یک ورزشگاه و در محله «الاوزاعی» پنهان کرده است و از شهروندان این کشور به عنوان سپر انسانی استفاده می کند.

پس از سخنان وی نیز ارتش رژیم صهیونیستی، تصاویری را منتشر کرد که بنابر ادعا، مربوط به مرکزی برای نگهداری موشک های حزب الله در نزدیکی فرودگاه بیروت است.

نتانیاهو همچنین در سخنرانی خود در سازمان ملل با تکرار ادعاهای پیشین خود درباره وجود سایت‌های مخفی هسته‌ای در ایران، مدعی افشاگری جدیدی شد و گفت: ایران تاسیسات سری اتمی برای انبار کردن حجم وسیعی از تجهیزات و مواد (اتمی) از برنامه مخفی اتمی ایران در «تورقوزآباد» در کوچه‌ای به نام «ماهر» در حومه تهران دارد.

نتانیاهو مدعی شد: ایران به شدت در تلاش است تا این محل مخفی را تخلیه کند و تجهیزات و تاسیسات آن را در نقاط دیگر پراکنده کند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که سابقه چنین کارهایی دارد، چند ماه پیش در شویی تبلیغاتی علیه ایران، تعدادی عکس، سی‌دی و کاغذ را نشان داد و مدعی شد که مدارک غیرقابل ‌انکار از تلاش مخفیانه تهران برای ساخت بمب اتمی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.