حزب توسعه ملی ایران اسلامی در محکومیت حمله تروریستی اهواز در اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش جماران؛ متن این اطلاعیه‌ بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در سالگرد آغاز جنگ تحمیلی 8 ساله به ملت و کشور ما، امروز دست خیانت و خباثت و ضدیت با مصالح ایران عزیز، از آستین جریانی تروریستی بیرون آمد و شماری از مردم و نیروهای مسلح کشور را در اهواز به خاک و خون کشید. اهواز و خوزستان قهرمانی که 8 سال ویترین نمایش فداکاری های یک ملت در دفاع از تمامیت کشور و آرمان‌های متعالی یک ملت در جریان دفاع مقدس بود و اینک نیز بار نابسامانی های زیست محیطی را در کنار مشکلات عمومی کشور، صبورانه بدوش می‌کشد، امروز آماج رفتاری ایران ستیز و دشمن شادکن قرار گرفت و زخم و جراحتی جدید بر پیکرش وارد شد.

این در شرایطی است که جامعه ما در اوج فشارهای مختلف، خصوصا در عرصه اقتصادی است، و رییس جمهور منتخب ملت، در آستانه حضوری حساس در سازمان ملل متحد و دفاع از حقوق کشور و ملت است، لذا تقارن این حادثه تروریستی با شرایط موجود کشور، می‌تواند بیش از پیش نشانگر عمق نیات بدخواهانه مرتکبین این جنایت باشد.

حزب توسعه ملی ایران اسلامی، با محکوم کردن حادثه تروریستی امروز اهواز، که هدف خود را مردم و نیروهای مسلح مدافع تمامیت ارضی کشور قرار داد، خواستار تعقیب و برخورد قانونی با عوامل خائن این جنایت است. ما مراتب تسلیت خود را به مردم ایران، خصوصاً اهالی غیور و داغدار خوزستان قهرمان ابراز داشته، با خانواده شهدای این جنایت، صمیمانه همدردی کرده، از خداوند متعال، علو درجه شهدای این عملیات ترویستی را خواهانیم.

حزب توسعه ملی ایران اسلامی

31 شهریور 1397

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.