در رژه فردا پیشاپیش رژه‌روندگان، هیات عزاداری نیروهای مسلح با تصاویر شهدای سال‌های دفاع با احترام به سرور و سالار شهیدان حرکت خواهد کرد و تعدادی از دستاوردهای نیروهای مسلح در حوزه های طراحی، تولید، بهینه‌سازی و بازسازی تجهیزات و ادوات دفاعی زمینی، هوایی، دریایی و پدافند در معرض دید دوستان و دشمنان قرار خواهد گرفت.

به گزارش جماران؛ سخنگوی ارتش تاکید کرد: به مناسبت سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، فردا شنبه در سراسر کشور برگزار می شود.

امیر سرتیپ دوم تقی‌خانی، سخنگو و معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به مناسبت سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس رژه یکان‌‌‌های منتخب نیروهای مسلح به صورت گسترده و در سراسر کشور صبح روز شنبه سی و یکم شهریورماه با شعار محوری «ما توانستیم» به صورت همزمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم در تهران و در جوار حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و در سراسر کشور با حضور یگان‌های نمونه پیاده و محمول ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج، نیروی انتظامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار می‌‌‌شود.

سخنگوی ارتش افزود: ملت شریف ایران در این روز و در آستانه چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی در مراکز استان‌ها و ده‌ها شهر شاهد تحقق فعل توانستن و غلبه بر تحریم‌‌‌‌ها با نمایش گوشه‌هایی از روحیه سلحشوری، اقتدار، آمادگی و توانمندی نیروهای مسلح کشورمان خواهند بود.

تقی‌خانی اضافه کرد: در رژه فردا پیشاپیش رژه‌روندگان، هیات عزاداری نیروهای مسلح با تصاویر شهدای سال‌های دفاع با احترام به سرور و سالار شهیدان حرکت خواهد کرد و تعدادی از دستاوردهای نیروهای مسلح در حوزه های طراحی، تولید، بهینه‌سازی و بازسازی تجهیزات و ادوات دفاعی زمینی، هوایی، دریایی و پدافند در معرض دید دوستان و دشمنان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: رژه مشترک هوایی و دریایی نیروهای مسلح نیز در بندرعباس با شرکت ده‌ها فروند از جنگنده‌‌‌های نیروی هوایی ارتش و سپاه و بالگردهای نیروی دریایی همزمان با سایر شهرها برگزار خواهد شد و رزمندگان نیروهای مسلح با اتحاد و انسجام و روحیه متعالی رزمی، عهد و میثاق دوباره‌‌‌ای با آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و امت شهیدپرور ایران اسلامی برای دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و نظام مقدس جمهور ی اسلامی خواهند بست.

سخنگوی ارتش افزود: در رژه نیروهای مسلح وابستگان نظامی ده‌ها کشور حضور خواهند داشت و همچنین صدها خبرنگار، عکاس و تصویربردار داخلی و خارجی مراسم با شکوه رژه را مخابره خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.