به دنبال انتشار مطلبی موهن علیه سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با نام فردی مجهول الهویه و تحت عنوان «مترجم وزارت امور خارجه» روابط عمومی این وزارتخانه امروز (پنجشنبه) اعلام کرد چنین فردی هیچ گاه کارمند وزارت امور خارجه نبوده و نیست.

به گزارش جماران؛ روابط عمومی وزارت امور خارجه اعلام کرد: دامان وزارت امور خارجه از لوث افکار و افراد موهن به اهل بیت (ع) به طور کامل مبری است و مدعیان و بازنشر کنندگان این حرکت سخیف عذر خواهی و توبه کنند.

 به دنبال انتشار مطلبی موهن علیه سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با نام فردی مجهول الهویه و تحت عنوان «مترجم وزارت امور خارجه» روابط عمومی این وزارتخانه امروز (پنجشنبه) اعلام کرد چنین فردی هیچ گاه کارمند وزارت امور خارجه نبوده و نیست و دامان وزارت امور خارجه از لوث چنین افکار و افرادی کاملا مبرّی است. 

وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن این حرکت موهن و سخیف، نشر و بازنشر آن توسط برخی مدعیان را توهین به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله در روز عاشورا دانست که باید برای این حرکت سخیف و ضد شعائر اسلامی از وزارت امور خارجه و ملت شریف ایران عذرخواهی و به درگاه الهی نسبت به این بی حرمتی سخیف توبه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.