در پیام بشار اسد آمده است: این حادثه نتیجه گستاخی و عربده کشی همیشگی اسرائیلی هاست که همواره برای دستیابی به اهداف َپست خود و تجاوزاتش به منطقه ما از کثیف ترین ابزارها استفاده می کند.

به گزارش جماران؛ «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه در پیامی به «ولادیمیر پوتین» همتای روس خود، کشته شدن نظامیان روسیه در جریان حمله به هواپیمای این کشور را تسلیت گفت و آن را نتیجه گستاخی اسرائیل دانست.

به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه، اسد روز چهارشنبه در این پیام از طرف خود و ملت سوریه به ملت روسیه، حادثه سقوط هواپیمای نظامی ایل-20 این کشور در آبهای مدیترانه را که به کشته شدن 15 نظامی روس انجامید، تسلیت گفت.

اسد نظامیان کشته شده روس را قهرمانانی توصیف کرد که در کنار دیگر نظامیان روسیه در حال انجام وظایف خود در مبارزه با تروریسم در سوریه بودند.

در این پیام آمده است: این حادثه نتیجه گستاخی و عربده کشی همیشگی اسرائیلی هاست که همواره برای دستیابی به اهداف َپست خود و تجاوزاتش به منطقه ما از کثیف ترین ابزارها استفاده می کند.

اسد افزود: ما اعتماد کامل داریم که چنین حوادث فاجعه بار و دردناکی، نه شما و نه ما را از ادامه راه مبارزه با تروریسم متوقف نمی کند؛ راهی که در آن خون نظامیان ما و نظامیان قهرمان شما با هم درآمیخته است و آخرین آن شهدای هواپیمای ایل 20 بودند.

بر اساس اعلام روسیه، یک فروند هواپیمای ایل-20 این کشور بامداد سه شنبه در سوریه سرنگون شد. 

هواپیما در 27 کیلومتری ساحل منطقه بانیاس در استان لاذقیه سوریه در دریای مدیترانه سقوط کرد و 15 نظامی روسیه کشته شدند.

روسیه، رژیم صهیونیستی را مسئول سرنگونی این هواپیما دانست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.