رهبر جناح راست افراطی فرانسه در جریان سخنرانی خود در میان حامیانش اظهار کرد که حزب وی به دنبال کمپین کردن برای انتخابات پارلمان اروپا بوده و در این زمینه با هم‌پیمانان خود هم‌راستاست.

به گزارش جماران؛ رهبر جناح راست افراطی فرانسه خواستار آن شد که احزاب پوپولیست در انتخابات آتی اروپا با یکدیگر علیه ساختار لیبرال موجود متحد شوند.

به نقل از خبرگزاری رویترز، مارین لوپن، رهبر جناح راست افراطی فرانسه درصدد آن است که پس از شکست سال گذشته حزبش در انتخابات این کشور، باری دیگر توجه رأی‌دهندگان را به خود جلب کند.

او در جریان سخنرانی خود در میان حامیانش اظهار کرد که حزب وی به دنبال کمپین کردن برای انتخابات پارلمان اروپا بوده و در این زمینه با هم‌پیمانان خود هم‌راستاست.

لوپن تصریح کرد: در فرانسه هدف ما شکست دادن ماکرون است. در اروپا هدف ما این است که به همراه هم‌پیمانان خود و سایر گروه‌های ناسیونالیست، اکثریتی را ایجاد کنیم که جلوی از بین رفتن اتحادیه اروپا را بگیرد و به سمت همکاری با کشورهایی حرکت کند که به هویت و تنوع یکدیگر احترام می‌گذارند.

این چهره اپوزسیون فرانسه در اظهارات خود تأکید کرد: فرانسه با ما یک بار دیگر خواهد توانست کنترل مرزهای خود را به دست آورد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.