عضو فراکسیون امید مجلس گفت: دولتمردان می توانند در یک فرصت 5 یا 10 دقیقه‌ای با افراد جامعه صحبت کرده و آنها را متوجه اوضاع کشور کنند، این اقدام باعث می‌شود جلوی رفتار شیطنت‌آمیز برخی که به دنبال مجاب کردن مردم هستند، گرفته شود.

به گزارش جماران؛ نماینده مردم تهران در مجلس ارتباط رو در رو با مردم را ضروری و جزء اولویت‌ها دانست و گفت: دولتمردان می توانند با افراد جامعه صحبت و آنها را متوجه اوضاع کشور کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار 24 تیرماه امسال اعضای هیات دولت با ایشان تاکید کردند: به مردم بگویید دشمن می خواهد از رخنه اقتصادی استفاده کند و ما نخواهیم گذاشت و به کمک شما احتیاج داریم. 

ایشان همچنین در بیانات خود در 7 شهریور ماه امسال در دیدار رییس جمهوری و هیات دولت یادآور شدند: قوت ها و نتایج کارهای مثبت اقتصادی را برای مردم اطلاع رسانی کنید. 

طیبه سیاوشی، نماینده مردم تهران در مجلس، در این ارتباط اظهار داشت: علیرغم اقدامات مناسبی که در دولت یازدهم و دوازدهم انجام گرفت، متاسفانه رسانه ملی به آن نپرداخته است. 

وی با بیان این که دستگاه‌های رسمی زیادی، فعالیت رسانه‌ای دارند، افزود: این دستگاه ها می توانند بلندگوی دولت باشند. 

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: دستگاه‌های دولتی می‌توانند سیاستگذاری‌های خود را با وجود این رسانه‌ها تبیین کنند و این همان ضعفی است که رهبر انقلاب به درستی به آن اشاره کردند. 

عضو فراکسیون امید مجلس ارتباط برخی وزیران با بدنه جامعه را از طریق فضای رسانه ای و مجازی مثبت ارزیابی کرد و گفت: بقیه دولتمردان به جای بیان سخنان خود در مجالس رسمی و یا همایش‌ها می توانند از این شیوه استفاده کنند. 

سیاوشی تاکید کرد: این موضوع که به طور دائم بحث امنیت و ناامنی برای حضور در بین مردم مطرح می‌شود، باید از ذهن‌ها پاک شود؛ مسئولان باید به میان مردم بروند، به حرف‌های آنها گوش بدهند و پاسخگوی نیازهایشان باشند. 

وی به تلاش سازمان‌یافته برای تخریب دستاوردهای نظام اشاره کرد و گفت: عده ای فکر می کنند اگر به نماینده دولت و یا مردم حمله کنند، شرایط برای به دست گرفتن قدرت توسط آنها فراهم می‌شود. 

عضو فراکسیون زنان مجلس افزایش این اقدامات تخریبی در کشور را یادآوری و تصریح کرد: انجام این نوع کارها چه در رسانه ملی و چه در فضای مجازی، اعتماد بین بخش حاکمیتی و بدنه مردم را از بین می‌برد. 

نماینده مردم تهران با بیان این که باید با مردم صریح و عامیانه سخن گفت، ادامه داد: دولتمردان می توانند در یک فرصت 5 یا 10 دقیقه‌ای با افراد جامعه صحبت کرده و آنها را متوجه اوضاع کشور کنند، این اقدام باعث می‌شود جلوی رفتار شیطنت‌آمیز برخی که به دنبال مجاب کردن مردم هستند، گرفته شود. 

سیاوشی ضمن درخواست از دولتمردان برای ارتباط رو در رو با مردم، تاکید کرد: این ارتباط در حال حاضر ضروری و جزء اولویت هاست. 

وی بیان اقدامات دولت را به تنهایی کافی ندانست و گفت: این کار نیاز به تشکیل یک اتاق فکر با حضور کارشناسان در حوزه مختلف از جمله جامع شناسی، روانشناسی، روابط عمومی و تبلیغات دارد. 

عضو فراکسیون امید افزود: خروجی این اتاق فکر می‌تواند خوراک بسیار مناسبی برای توزیع بین دستگاه‌های مختلف باشد. 

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: این شیوه باعث می‌شود که چارچوب اصلی مشخص شده و نظرات مشابه در مورد موضوعی خاص بیان شود. 

سیاوشی با بیان این که دولت نمی تواند بدون پشتوانه تبلیغاتی و رسانه‌ای باشد، تصریح کرد: افراد می‌توانند مشکلات و دستاوردها در کنار هم بیان کرده و به سوالات مردم پاسخ بدهند و پذیرش این پاسخها را باید بر عهده مردم گذاشت. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.