سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: امیدواریم با تمهیداتی که همه طرف ها می اندیشند مرزهای مشترک در این منطقه حساس، امن ترین و با ثبات ترین مرزها در منطقه باشد. بی شک جمهوری اسلامی ایران پیرامون امنیت خود و تعدی عناصر تروریست، وابسته و معاند ضد ایرانی با هیچکس مماشات نخواهد کرد.

به گزارش جماران؛ بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که ایران پیرامون امنیت و تعدی در برابر عناصر تروریست، معاند، وابسته و ضد ایران مماشات نمی کند.

قاسمی در پاسخ به پرسش خبرنگار 'الجزیره' درباره حمله موشکی به مواضع تروریست ها در شمال عراق اظهار کرد: این انتخاب مطلوب ایران نبوده و نیست؛ اما تحرکات تروریست ها بویژه در به شهادت رساندن مرزبانان و سربازان جان بر کف ایرانی، نیروهای مسلح ایران را ناچار کرد که اقدامی تلافی جویانه، بازدارنده و حتی بر اساس برخی اطلاعات موثق دریافت شده اقدامی پیشدستانه انجام دهند.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: امیدواریم با تمهیداتی که همه طرف ها می اندیشند مرزهای مشترک در این منطقه حساس، امن ترین و با ثبات ترین مرزها در منطقه باشد. بی شک جمهوری اسلامی ایران پیرامون امنیت خود و تعدی عناصر تروریست، وابسته و معاند ضد ایرانی با هیچکس مماشات نخواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.