میرزایی نیکو عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تاکید کرد: برخی از امضا کنندگان طرح شفافیت آرای نمایندگان در جلسه بررسی این یک فوریت طرح به این نتیجه رسیدند که نظارت استصوابی ممکن است دو تا رایی را که نمایندگان می دهند مورد توجه قرار دهد و بنابراین جا زدند.

به گزارش جماران؛ یک عضو فراکسیون امید گفت: برخی از امضا کنندگان طرح شفافیت آرای نمایندگان در جلسه بررسی این طرح به این نتیجه رسیدند که نظارت استصوابی ممکن است دو تا رایی را که نمایندگان می‌دهند مورد توجه قرار دهد و بنابراین جا زدند.

قاسم میرزایی نیکو نماینده فیروزکوه و دماوند و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به رای منفی نمایندگان به یک فوریت طرح شفافیت آرا، گفت: رای نمایندگان به طرح شفافیت آرا نشان می‌دهد که هیچ کس به دنبال شفافیت نیست.

او ادامه داد: آقای فتحی و من به همراه تعداد دیگری از نمایندگان طرح شفافیت آرای نمایندگان را استارت زدیم اما بعد از این موضوع برخی دیدند که عقب افتادند و برای مصرف داخلی مجموعه استانهایشان طرح مشابه را امضا کردند چون مردم در استانهایشان خواستار شفافیت آرای نمایندگان بودند و می‌خواستند که این طرح را امضا کنند. این تقابل انجام شد و تعداد امضاها به 160 رسید.

این نماینده مجلس تاکید کرد: برخی از امضا کنندگان طرح شفافیت آرای نمایندگان در جلسه بررسی این یک فوریت طرح به این نتیجه رسیدند که نظارت استصوابی ممکن است دو تا رایی را که نمایندگان می دهند مورد توجه قرار دهد و بنابراین جا زدند.

میرزایی نیکو گفت: از رای نمایندگان به طرح شفافیت آرا متاسفم.

گفتنی است یک فوریت طرح شفافیت آرای نمایندگان با 160 امضا اعلام وصول شد اما در جلسه علنی مجلس تنها 59 رای کسب کرد و بدین ترتیب یک فوریت آن به تصویب نمایندگان نرسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1009616
  • منبع: اعتمادآنلاین
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.