دکتر غلامی گفت: امیدوار هستیم رییس جمهور بر اساس سنت سابق در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حضور یابند و برای این امر اصرار خواهیم کرد چرا که این امر سنت بسیار خوبی است.

به گزارش جماران؛ وزیر علوم با تاکید بر اینکه فعلا برنامه رییس جمهور برای حضور در مراسم آغاز سال تحصیلی مشخص نیست، گفت: ما مصرانه خواستار حضور رییس جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی یکی از دانشگاه‌ها هستیم.

دکتر منصور غلامی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: ما از رییس جمهور دعوت کردیم برای مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه تهران حضور پیدا کنند ولی هنوز پاسخی از دفتر ایشان در این زمینه دریافت نکرده‌ایم.

وی در ادامه تصریح کرد: امیدوار هستیم رییس جمهور بر اساس سنت سابق در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حضور یابند و برای این امر اصرار خواهیم کرد چرا که این امر سنت بسیار خوبی است. اگر چه دفتر رییس جمهور نیز باید برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام دهند.

وزیر علوم تاکید کرد: به دلیل مقارن شدن نشست سازمان ملل و حضور رییس جمهور در این نشست ممکن است ما تاریخ دعوت خود را تغییر دهیم. اما هنوز تاریخ دقیق این مراسم مشخص نیست.

دکتر غلامی در پایان خاطر نشان کرد: وزارت علوم از رییس جمهور دعوت کردند در دانشگاه تهران حضور یابند اما ممکن است آنها دانشگاه دیگری را انتخاب نمایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.