باید گفت وقتی از مسائل و مشکلات روزمره صحبت می شود گاهی در پاسخ از سوی مدیران گفته می شود ما اعتبار نداریم، پول نداریم و از این موارد. این حرف ها از مسئولیت شهرداری کم نمی کند. به هرحال ما برای اداره امور شهر حقوق می‌گیریم و این ادبیات از طرف مدیران شهرداری پذیرفته نیست بلکه باید به هر نحوی انجام شود.

به گزارش جماران؛ احمد مسجد جامعی، عضو شورای شهر تهران درباره عملکرد یکسال گذشته شورا و شهرداری تهران گفت: «یک نکته مثبتی که می‌خواهم بگویم هرچند که دوستان هم به نکات مثبتی اشاره کردند حذف و یا حداقل کاهش قابل توجه درآمدهای ناپایدار شهرداری بوده که در این دوره اتفاق افتاد.»

مسجد جامعی افزود: «نکته‌ای که در شهرداری بیشتر به حوزه نظارت مربوط می شود گرفتن برنامه از بخش‌های مختلف است که باید مبنای نظارت بر اجر باشد یعنی اگر بازدید از نواحی و مناطق و یا ارزیابی فعالیت ها و اقدامات شهرداری و زیربخش های آن بر اساس یک برنامه شاخص های تعریف شده نباشد چندان کارساز نیست و تغییرات مدنظر اتفاق نخواهد افتاد.»

عضو شورای شهر تهران گفت: «یک نکته دیگر اینکه لازم است از کارکنان شهرداری تشکر کنم ولی باید گفت وقتی از مسائل و مشکلات روزمره صحبت می شود گاهی در پاسخ از سوی مدیران گفته می شود ما اعتبار نداریم، پول نداریم و از این موارد. این حرف ها از مسئولیت شهرداری کم نمی کند. به هرحال ما برای اداره امور شهر حقوق می‌گیریم و این ادبیات از طرف مدیران شهرداری پذیرفته نیست بلکه باید به هر نحوی انجام شود. به هر حال ماهانه چیزی حدود ۸۰۰-۷۰۰ میلیارد تومان حقوق همکاران ما در شهرداری است و حداقل انتظار این است که این هزینه از طریق ارائه خدمات بیشتر به شهروندان و کاستن از مشکلات شهری جبران شود.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.