وزیر راه و شهرسازی گفت: زمانی که مسوولیت اداره وزارت راه و شهرسازی را بر عهده گرفتم (سال 1392) 80 درصد پروازها چارتری بود اما اکنون و 70 درصد پروازها برنامه ای است که در سایت شرکت های هواپیمایی اعلام می شود.

به گزارش جماران؛ وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: فقط 30 درصد پرواز هواپیماها چارتری است اما هنوز باید بر پروازهای سیستمی و برنامه ای بیفزاییم.

کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه) جلسه داشت و وزیر راه و شهرسازی برای پاسخ به پرسش های نمایندگان در جمع آنان حاضر شد.

«عباس آخوندی» پس از پایان این نشست از کاهش سهم پروازهای چارتری در دولت های یازدهم و دوازدهم خبر داد.

آخوندی گفت: زمانی که مسوولیت اداره وزارت راه و شهرسازی را بر عهده گرفتم (سال 1392) 80 درصد پروازها چارتری بود اما اکنون و 70 درصد پروازها برنامه ای است که در سایت شرکت های هواپیمایی اعلام می شود.

وی از برگزاری نشستی با انجمن شرکت های هواپیمایی برای ساماندهی بازار بلیت هواپیما خبر داد و اضافه کرد: از انجمن شرکت های هواپیمایی خواسته ایم نسبت به کنترل قیمت ها اقدام کنند.

وزیر راه و شهرسازی یادآوری کرد رییس انجمن شرکت های هواپیمایی در صداوسیما درباره تعیین سقفی برای افزایش قیمت بلیت به مردم تعهد داده است و ادامه داد: به صورت قانونی بخش هواپیمایی یک بازار آزاد است اما ما از این انجمن برای کنترل نرخ ها مطالبه داشته ایم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1000167
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.