دکتر هاشمی با بیان اینکه شرایط ویژه‌ای را تجربه می‌کنیم، تاکید کرد: باید از دستاوردهای طرح تحول سلامت و اقدامات صورت گرفته در حوزه سلامت صیانت کنیم و اجازه ندهیم که تحریم‌ها تاثیری بر بخش‌هایی مثل دارو و تجهیزات پزشکی داشته باشند.

به گزارش جماران؛ وزیر بهداشت با اشاره به اینکه وظایف و مسئولیت‌های وزارت بهداشت نامحدود است، گفت: باید از دستاوردهای طرح تحول سلامت و اقدامات صورت گرفته در حوزه سلامت صیانت کنیم و اجازه ندهیم که تحریم‌ها تاثیری بر بخش‌هایی مثل دارو و تجهیزات پزشکی داشته باشند.

دکتر سیدحسن هاشمی در مراسم گرامیداشت روز کارمند که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، ضمن تشکر از همه دولتمردان و کارکنان دولت که بار سنگین اجرایی را به دوش می کشند، گفت: متاسفانه در برخی موارد از برخی دولتمردان و کارکنان به خوبی قدردانی نمی‌شود و تمام مشکلاتی که وجود دارد، دولت و دستگاه‌های اجرایی را مقصر می‌دانند.

وزیر بهداشت افزود: بخشی از انتقادات به دولت منصفانه است و برخی غیر منصفانه، نو زائیده تفکر افرادی است که خودشان مسبب ایجاد برخی مشکلات هستند و در این زمینه فرافکنی می‌کنند.

هاشمی با اشاره به وظایف و خدمات کارکنان حوزه سلامت در دانشگاه‌های علوم پزشکی در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، بهداشتی و درمانی، توسعه، دانشجویی و پرستاری افزود: وظایف و مسئولیت های وزارت بهداشت نامحدود است.

وزیر بهداشت در ادامه با بیان اینکه شرایط  ویژه‌ای را تجربه می‌کنیم، تاکید کرد: باید از دستاوردهای طرح تحول سلامت و اقدامات صورت گرفته در حوزه سلامت صیانت کنیم و اجازه ندهیم که تحریم‌ها تاثیری بر بخش‌هایی مثل دارو و تجهیزات پزشکی داشته باشند.

بنابر اعلام وبدا، هاشمی با اشاره به اینکه بخشی از ساماندهی شرایط ناشی از تحریم در حوزه سلامت به خارج از وزارت بهداشت بازمی‌گردد، افزود: در بخش‌هایی که به داخل وزارت بهداشت مرتبط است، باید حساس باشیم و خود را جای مردم بگذاریم و صدای آنها را بشنویم؛ چراکه صدای افراد دردمند و بیمار نزد خداوند بیشتر شنیده می‌شود، بنابراین باید به منظور کاهش مشکلات بیماران تلاش بیشتری داشته باشیم.

وزیر بهداشت در پایان با تاکید بر ضرورت ایجاد نشاط در محیط کار، افزود: باید بتوانیم مشکلات روزمره خود را از وظایف و ماموریت‌های اداری جدا کرده و اجازه ندهیم مشکلات تاثیری بر روی عملکرد و ارائه خدمات به مردم داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.