به گزارش ایرنا، قدرت فیض اللهی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی ایلام اضافه کرد: به منظور تسریع در فرآیند جذب سرمایه گذاری خارجی برای این تعداد فرصت، مجوزهای بی نام صادر می شود.
وی با بیان اینکه موانع جدی در راه سرمایه گذاری خارجی در این استان وجود دارد، یادآور شد: محیط کسب و کار نامناسب و برخی قوانین و مقررات دست و پا گیر از جمله موانع جلب سرمایه گذاری خارجی است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام گفت: تا کنون موفق به جذب سرمایه گذاری خارجی در این استان نشده ایم اما این به معنی عدم انجام کار نیست و فعالیت های متعددی در راستای جلب سرمایه گذاران انجام شده است.
فیض اللهی اضافه کرد: ارائه مشوق های یکسان برای سرمایه گذاران در تمامی مناطق کشور یکی از موانع اصلی در جذب سرمایه گذاری در مناطق محروم و توسعه نیافته است و باید برای این مناطق مشوق های ویژه ای در نظر گرفته شود.
وی تاکید کرد: توجه و تمرکز، صرفا بر روی سرمایه گذاری خارجی نیست و تلاش می شود سرمایه گذاران بومی که توان اقتصادی مناسبی نیز دارند برای سرمایه گذاری در استان ترغیب شوند.
**520 میلیارد ریال درآمد استان در چهار ماهه امسال
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام گفت: در چهار ماهه نخست امسال 520 میلیارد ریال درآمد در این استان وصول شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است.
فیض اللهی یادآور شد: امسال 2 هزار و 160 میلیارد ریال برای این استان مصوب شده است که نسبت به سال گذشته 160 میلیارد ریال افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه 93 درصد درآمدهای این استان از محل مالیات است، تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تمامی درآمد پیش بینی شده تا پایان سال وصول می شود.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام گفت: تمامی دسته چک های دستگاه ها جمع آوری شده و کلیه پرداخت ها به صورت الکترونیکی انجام می شود.
6032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.