به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی روز دوشنبه در دیدار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور اظهار داشت: هرچند کشور در وضعیت کنونی در شرایط خاصی قرار دارد اما با پشتوانه مردم و ارتباط نزدیک دولتمردان با مردم ایران اسلامی به سلامت از این برهه زمانی به سلامت عبور خواهد کرد.
وی افزود: دولت با همکاری و همراهی مردم مشکلات را مدیریت می کند و هم بر مشکلات فایق می اید.
وی افزود: مردم با وجود مشکلات و سختی های موجود در جامعه با پای نظام خود ایستاده اند و همین حضور مردم در صحنه های حساس انقلاب باعث شده که خدعه ها و دسایس دشمنان خنثی شود.
لطفی یادآور شد: اکنون کشور نیازمند مدیریت اصولی بحران شرایط اقتصادی و معیشت مردم است و مسئولان باید واقع گرایانه و با بیان حقایق ارتباط خود را با مردم بیشتر از گذشته کنند.
رئیس حفاظت محیط زیست کشور نیز گفت: مشکلات کنونی و تحریم ها با حمایت مردم و مدیریت مسئولان بدون اثر و کوتاه مدت خواهد بود و با مدیریت درست این تحریم ها نیز خنثی می شود.
عیسی کلانتری افزود: عمده مشکلات کشور در همین چند ماه باقی مانده تا پایان سال است و بدون تردید در سال آینده با مدیریت پیشگیرانه تحریم ها و مشکلات مرتفع می شود.
وی افزود: هفته دولت زمانی مناسب برای تعامل مستقیم بین مردم و مسئولان و بیان مشکلات و حقایق با اقشار جامعه است تا با همدلی و همراهی متقابل مشکلات را مدیریت کنیم.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: ارزش و پشتوانه اصلی نظام مردم و وفاداری آنها به انقلاب است که این فاکتور عاملی مهم و تاثیرگذار در سربلندی و اقتدار ایران در عرصه های ملی و بین المللی بوده و امنیت و آرامش کشور حاصل صعه صدر و صبوری مردم در تحمل مشکلات است.
کلانتری به مشکلات زیست محیطی نیز اشاره کرد و یادآور شد: معضل اصلی کره زمین مصرف گرایی و تولید پسماند و آلودگی است که زمین توان پذیریش این حجم انبوه از پسماند را ندارد و مردم باید در تولید پسماند و میزان مصرف گرایی را برای حفظ محیط زیست مدیریت کنند.
در این دیدار که جمعی از مسئولان استان حضور داشتند استاندار ایلام هم گزارشی از طرح های عمرانی و اشتغال استان ایلام ارائه کرد.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.