مجید عسگری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این شهرستان 112 طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 138 میلیارد ریال ارائه شده که از این میزان 34 میلیارد ریال در بانک های عامل در دست پرداخت است.
وی اقدام کمیته شهرستانی اشتغال در بدره رامثبت ارزیابی کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم ازفرصت باقی مانده که تاشهریور97 است نهایت بهره را برده و اعتبار مختص استان ایلام را جذب کنند.
فرماندار بدره در ادامه افزود: به منظور نظارت بر حسن اجرای این طرح ها کار گروهی متشکل از نماینده فرمانداری، دستگاه اجرایی و بانک های عامل بر روند اجرای صحیح این طرح ها نظارت خواهند داشت.
عسگری با اشاره به ظرفیت های شهرستان بدره و آمادگی شهرستان برای سرمایه‌گذاری اظهار داشت: در شهرستان بدره تمام توان و امکانات برای تسهیل سرمایه‌گذاری انجام خواهیم داد.
وی تصریح کرد: در سال جاری بالغ بر190 میلیارد ریال در سرفصل های مختلف به شهرستان بدره اختصاص یافته است.
شهرستان بدره در 87 کیلومتری جنوب ایلام به واسطه شرایط مناسب اقلیمی، رودخانه کلم و حجم سه میلیارد متر مکعبی دریاچه پشت سد سیمره، قطب پرورش ماهی در استان ایلام است که اجرای این طرح ها در صورت توجه و برنامه ریزی اصولی می تواند به بهبود اشتغال و تولید این منطقه کمک شایانی کند.
7177/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.