به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام اظهار داشت: مردم باید از بازخورد مصوبات این نشست ها مطلع و مشخص شود ماحصل این تعداد جلسه مستمر چه بوده است، باید مشخص شود که چه تعداد پروژه در این نشست ها از رکود خارج شده اند.
وی ادامه داد: باید مردم آگاه شوند که چه تعداد شرکت با ظرفیت تولید اندک به تولید بیشتر رسیده اند، پروژه های با ظرفیت فعالیت 60 درصد و بالاتر چه تعداد هستند و مشکل چند پروژه در این ستادها حل شده است.
استاندار ایلام از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست نتیجه این نشست ها را به اطلاع دستگاه های نظارتی و مردم برسانند.
سلیمانی دشتکی گفت: کار برای خدا خوب است اما مردم هم باید از عملکردها مطلع باشند تا به دولت اعتماد بیشتری داشته باشند.
سلیمانی دشتکی با انتقاد از اطلاع رسانی ضعیف نتایج جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل، خواستار مشخص شدن نتایج مصوبات این جلسات شد و ادامه داد: نشست آتی ستاد تسهیل باید با حضور خبرنگاران رسانه های گروهی استان برگزار شود تا نتایج و خدمات دولت به اطلاع مردم برسد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام نیز در این نشست گفت: هر مصوبه کارگروه رفع موانع تولید مانعی را از سر راه تولید کنندگان برداشته است و تلاش شده که گره گشای مشکل واحدهای تولیدی استان باشد.
یارالله نصیری اظهار داشت: اینکه مدیران ارشد استان و مدیران سایر دستگاه های اجرایی به صورت هفتگی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان را پیگیری می کنند، ارزشمند است.
وی از برخی ناظران و منتقدان جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی خواست که ناسپاس نباشند و افزود: 43 واحد تعطیل و غیر فعال اکنون به چرخه تولید بازگشته اند.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت ایلام ادامه داد: دیوار مدیران بسیار کوتاه است و آنانکه تریبون در اختیار دارند مدیران را هدف می گیرند و با این اقدام خود، امید مردم را نشانه گرفته اند.
نصیری گفت: انتظار داریم مدیران دستگاه های اجرایی با اطلاع رسانی عملکرد دولت، مردم را در جریان اقدامات نظام قرار دهند.
در این نشست موانع و مشکلات شرکت های 'ماهوت شن زار غرب' تولید کننده آسفالت در شهرستان آبدانان؛ یک شرکت تولیدکننده تیرچه و موزاییک در شهرستان دره شهر؛ 'پارس عایق' شهرستان آبدانان، تولید کننده عایق رطوبتی سنگ ریزه ای و تعاونی بسته بندی حبوبات بررسی شد و مصوبات مورد نیاز رفع موانع پیش پای این شرکت ها برای اجرا به دستگاه های اجرایی و بانک ها ابلاغ شد.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.