محمد تاسمه روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان گوشه هایی از خدمات دولت در بخش های مختلف روند توسعه و عمران این شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: هم اکنون پروژه های مهم زیرساختی در بخش های مختلف راه ، آّب ، بهداشت و سلامت در دست اجرا است که نویدبخش توسعه فراگیر این شهرستان است.
وی تاکید کرد: امسال در هفته دولت با آغاز احداث تصفیه خانه مخزن یک هزار متر مکعبی و ایستگاه پمپاژ شماره سه با اعتبار 213 میلیارد ریال طرح آبرسانی از سد چم گردلان به شهرهای ارکواز ، دلگشا و مهر وارد فاز سوم و پایانی خواهد شد.
فرماندار ملکشاهی تاکید کرد: پروژه ایجاد آب شیرین کن شهرستان نیز با اعتبار 70 میلیارد ریال آغاز و در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید ، این پروژه جهت تسریع در بهسازی آب آشامیدنی شهرستان و تا زمان بهره برداری از پروژه اصلی آبرسانی از سد چم گردلان است.
تاسمه آغاز طرح چهار خطه کردن ورودی شهرستان به سمت مرکز استان را با اعتبار 100 میلیارد ریال از دیگر پروژه های شاخصی دانست که در طول این هفته توسط مسئولان ارشد استان کلنگ زنی می شود.
وی یادآور شد: در حوزه بهداشت و درمان نیز با افتتاح و بهره برداری از چهار خانه بهداشت روستایی با اعتبار چهار میلیارد ریال روستاهای نادرآباد ، پاریاب ، چشمه پهن و بلوطستان از امکانات بهداشت و درمان مناسب بهره مند می شوند.
وی اضافه کرد: مجهز شدن مرکز بهداشت و درمان شماره یک شهرستان به دستگاه رادیولوژی دیجیتال با اعتبار 10 میلیارد ریال از دیگر پروژه های این شهرستان است که هفته دولت به بهره برداری می رسد.
فرماندار ملکشاهی افزود: احداث کانال های آبیاری کشاورزی ، برق رسانی به روستاها و کلنگ زنی چندین سالن ورزشی از دیگر پروژه های است که در طول هفته دولت اجرایی می شوند.
شهرستان 30 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد.
7179/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.