به گزارش ایرنا،سید غلامرضا موسوی روز چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش دهلران گفت: شورای آموزش و پرورش این شهرستان امسال در ارزیابی فعالیت های شوراهای شهرستان ها و مناطق آموزش و پرورش ایلام این شورا رتبه دوم استان را به خود اختصاص داد.
وی به کسب رتبه های برتر استانی و کشوری و موفقیت دانش اموزان در کسب رتبه های برتر کنکور اشاره و درخصوص پروژه مهر گفت : پروژه مهر نمادی از همدلی ،همفکری و همکاری مسئولان در ترسیم راهی شیرین و مقصدی ماندگار برای فرزندان این دیار است.
رئیس آموزش وپرورش دهلران با اشاره به هدایت تحصیلی دانش آموزان گفت: دهلران در استان رتبه اول در توسعه رشته های مهارتی و ریاضی و فیزیک و علوم انسانی و کنترل علوم تجربی دارد.
موسوی افزود: بیش از 30 نفر از دانش اموزان دهلران توانستند در کنکور سراسری رتبه زیر سه هزار کسب کنند.
فرماندار دهلران نیز در این نشست همدلی و همزبانی مسئولان و نگاه مثبت آنان در همراهی با آموزش و پرورش را از عوامل موفقیت این مدیریت در شهرستان برشمرد.
سید حسینعلی موسوی بر ضرورت اطلاع رسانی در خصوص موفقیت های آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت:تلاش همه اعضا نقش مهمی در رفع مشکلات آموزش و پرورش دارد.
رئیس شورای آموزش و پرورش دهلران از تخصیص 27میلیارد ریال برای نوسازی مدارس خبرداد و خواستار حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس در جلسه بعدی شورای آموزش و پرورش جهت پیگیری اعتبارات اختصاص یافته به این شهرستان شد.
امام جمعه دهلران هم از تلاش آموزش و پرورش در سال تحصیلی گذشته قدردانی کرد و کسب موفقیت های این مدیریت را ماحصل همدلی همه عوامل دانست.
سید محسن موسوی با تقدیر از فرماندار دهلران بخاطر توجه به امر آموزش و پرورش گفت: همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش باید بیش از پیش در راستای تحقق اهداف مد نظر گسترش یابد و تریبون نماز جمعه را مکان مناسبی برای اعلام موفقیت های اموزش و پرورش و راهنمایی اولیاء در خصوص بازگشایی مدارس و پروژه مهر دانست.
7175/60354
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.