به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار نورعلی یاری گفت: به دنبال وقوع یک فقره قتل در سال 90 در شهرستان بروجرد و متواری شدن قاتل، مأموران انتظامی شهرستان آبدانان با استفاده از اشرافیت اطلاعاتی و شگردهایی خاص پلیسی، از مخفی شدن قاتل مطلع شدند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان آبدانان قاتل فراری را در بخش مورموری روستای «تپه حمام» شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی، طی عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد: این قاتل فراری سال 1390 به علت اختلاف قومی و قبیله ای در شهرستان بروجرد به وسیله سلاح گرم مرتکب به قتل شده بود.
سردار یاری یادآور شد: با اطلاع کارکنان انتظامی از محل مخفیگاه قاتل ، بلافاصله وی را در مخفیگاهش در روستایی تپه حمام دستگیر و در همان تحقیقات اولیه به قتل اعتراف و انگیزه قتل را اختلافات قومی و قبیله ای عنوان کرد.
وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل محاکم قضایی شد، اضافه کرد: پلیس با تمام توان و با اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهند داد مجرمان با ارتکاب جرم، آرامش و آسایش مردم را مختل کنند.
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.