به گزارش ایرنا، بهروز حیدر زاده روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار و هفته جوان اظهار داشت: هفت پروژه ورزشی در این استان با اعتبار ۷۲ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
وی مهم ترین این پروژه ها ، افتتاح سالن های ورزشی روستای هفت چشمه ، شهرک شهید بهشتی، چشمه پهن کارزان، روستای بیجنوند و زمین چمن مصنوعی پارک بلوط ایلام ذکر کرد.
حیدرزاده یادآور شد: سالن های ورزشی ژیمناستیک، رزمی، تیراندازی، و سالن ورزشی حیدر آباد سیوان، شهرک شهید کشوری ایلام از دیگر پروژهای قابل افتتاح تا پایان سال جاری است.
وی افزود: سرانه ورزشی در استان به ازای هر نفر ۸۴ سانتی متر می باشد که از معیار کشوری بالاتر است.
وی گفت: در سال‌ جاری مجوز ایجاد 20 چمن مصنوعی در روستاهای محروم و آسیب زای سطح استان ایلام اخذ شده که به زودی کار نصب این چمن های مصنوعی شروع خواهد شد.
مدیرکل ورزش وجوانان استان اظهار داشت : از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۲۴ ورزشکار خانم و آقا، در رشته های مختلف ورزشی به اردوی تیم ملی دعوت شده اند که ۳۴ نفر آنان جذب تیم ملی شده اند.
وی در ادامه سهم ورزشکاران ایلام در مسابقات آسیایی جاکارتا را هفت نفر عنوان و اضافه کرد: سهم ورزشکاران استان در مسابقات آسیایی در سال گذشته چهار الی ۶ نفر بود، که با توجه به کسب مدال های مختلف ورزشکاران این تعداد در سال جاری افزایش یافت.
حیدرزاده گفت: ۹۸ درصد هیات های ورزشی در سطح استان دارای سالن های اختصاصی با امکانات و تجهیزات مورد نیاز هستند که آقایان و بانوان ورزشکار از این مکان های ورزشی استفاده می کنند.
/6034/7180
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.