به گزارش ایرنا، جواد رحیمی مقدم روز چهارشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران همزمان با روز خبرنگار افزود: خبرنگاران باید با انتشار اخبار امید بخش و صحیح در ایجاد تعادل و آرامش در جامعه نقش آفرینی کنند.
وی یادآور شد: کشور هم اکنون در شرایط حساسی قرار گرفته است اما تجربه سالیان گذشته نشان می دهد ملت ایران شرایط به مراتب سخت تر را با همبستگی و انسجام ملی با موفقیت پشت سر گذاشته است.
سرپرست فرمانداری سیروان گفت: در حالیکه در هشت سال دفاع مقدس شهرهای ما زیر آماج حمله دشمن بود و تمام جهان برای تحریم جمهوری اسلامی، آمریکا و استکبار جهانی را همراهی می کردند ملت ایران با همدلی و همراهی با مسئولان این دوران را با عزت و اقتدار به پایان رساند.
رحیمی مقدم با اشاره به اینکه اکنون با دیپلماسی عزتمندانه دولت تدبیر و امید، آمریکا جز اسرائیل و چند کشور عربی حامی جدی دیگری در جهان ندارد، افزود: این موضوع در تاریخ انقلاب بی نظیر است و رسانه ها باید به منظور تزریق امید و نشاط در جامعه این واقعیات را برای مردم بازگو کنند.
وی تاکید کرد: هر چند وجود گرایشات سیاسی و فکری مختلف در جامعه ضروری است و به پویایی و بالندگی منجر می شود اما رسانه ها باید در این شرایط حساس تنها دغدغه منافع ملی داشته باشند تا مردم و مسئولان با همدلی و همفکری از این مرحله حساس نیز به موفقیت عبور کنند.
سرپرست فرمانداری سیروان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا، گفت: رسالت اصلی خبرنگاران راستین و دغدغه مند تزریق آگاهی و دانایی در جامعه است.
رحیمی مقدم بر انجام رسالت رسانه ای مطبوعات و پرهیز از تخریب و شایعه پراکنی تاکید کرد و افزود: داشتن روحیه نقادی و انتقاد پذیری به توسعه امور کمک می کند به شرط اینکه همراه با انتقاد، پیشنهاد و راهکار هم داده شود و در کنار معایب نقاط قوت نیز بیان شود.
به گزارش ایرنا، در این آئین از خبرنگار شهرستان سیروان تجلیل شد.
شهرستان سیروان به مرکزیت شهر لومار در 65 کیلومتری ایلام قرار دارد.
6032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.