به گزارش ایرنا، سید محمدرضا دربندی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار در ایلام با اشاره به رسالت خطیر حرفه خبرنگاری اظهار داشت: هر شغلی دارای هویت بوده و هویت شغلی خبرنگاران نشات گرفته از انبیاء الهی است.
دربندی گفت: تمامی پیامبران بدون اجر و مزد و منت رسالت پیام رسانی خود را انجام داده و حرفه خبرنگاری که شغلی نشات گرفته از رسالت پیامبران است کاری توام با افتخار محسوب می شود.
مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: این وزارتخانه امسال به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار به چهار هزار و 539 خبرنگار هدیه ویژه اهدا می کند.
دربندی تاکید کرد: این هدیه به تمامی خبرنگارانی که عضو خانه های مطبوعات سراسر کشور بوده در روزهای آینده پرداخت می شود.
وی ادامه داد: این مبلغ جدا از هدیه ای است که استان ها برای خبرنگاران محلی پیش بینی کرده و به آنها پرداخت می کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام نیز در این آیین با تبریک روز خبرنگاران به جامعه رسانه ای استان گفت: روز خبرنگار برای اهالی رسانه باید مقدمه ای برای ایجاد امید، انگیزه و شفاف سازی در جامعه باشد.
عمران خودآموز گفت: خبرنگاران در کنار بیان مشکلات و کاستی های جامعه باید برای تقویت روحیه امید و نشاط آفرینی بین مردم نیز تلاش ویژه داشته باشند.
رئیس خانه مطبوعات استان ایلام نیز در این آیین با بیان اینکه خبرنگاران در انجام حرفه خود در کنار صداقت و شفافیت باید عشق و انگیزه داشته باشند گفت: رسالت خبرنگاران مهم و اساسی است.
حمید کرمی با تاکید بر اهمیت حمایت بیشتر اصحاب رسانه از سوی وزارت ارشاد ادامه داد: اصحاب رسانه همچنین باید زمینه نشاط و امید را در بین مردم بوجود آورند.
وی از خبرنگاران خواست بجای تمرکز بر روی انتشار اخبار منفی خبرهای مثبت و سازنده را به مردم جامعه منتقل کنند.
در این آیین که با حضور معاونان استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی، مسئولان روابط عمومی ادارات و خبرنگاران رسانه های مختلف گروهی استان برگزار شد به نمایندگی از شماری از خبرنگاران تجلیل شد.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.