ولی اله طولابی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این ورزشکار شایسته ایلامی سال 94 از طریق استعدادیابی شناسایی و به هیات بستکبال معرفی شد.
وی افزود: رضایی فر پس از نمایش استعداد و توانایی اش در این رشته به اردوهای تیم ملی دعوت و بیش از سه سال است که عضو ثابت تیم ملی جوانان ایران است.
رئیس هیات بسکتبال ایلام یادآور شد: سید جعفر حسینی نیا دیگر بازیکن شایسته ایلامی نیز در رده سنی نوجوانان عضو تیم ملی است و بازی های خوبی را در مسابقات از خود به نمایش می گذارد.
طولابی با بیان اینکه در استان ایلام شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران در سطح ملی و بین المللی هستیم، گفت: سامان طاهرپور دیگر بازیکن با استعداد ایلامی عضو تیم لیگ برتری شهرداری گرگان است و در بخش بانوان نیز مریم خزل بعنوان داور ملی معرفی شده است.
وی افزود: مسابقات قهرمانی کشور در 2 بخش آقایان و خانم ها از 24 مرداد ماه جاری آغاز می شود و تیم های بسکتبال ایلام در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به این مسابقات اعزام می شوند.
وی تاکید کرد: با توجه به استعدادهای ورزشی بسیار در استان ایلام باید با مدیریت صحیح و استفاده از ظرفیت‌ها نه تنها ورزش این استان توسعه یابد بلکه از فرصت های بدست آمده نهایت تلاش برای بروز استعدادهای این استان بکار رود.
به گزارش ایرنا، استان ایلام دارای 26 هزار و 960 ورزشکار سازمان یافته بوده و زیر نظر بیش از 300 هیات ورزشی فعالیت می کنند.
400 ورزشکار در رشته بسکتبال در 2 بخش آقایان و بانوان فعال هستند که از این تعداد 100 ورزشکار در بخش بانوان و 300 نفر نیز در بخش آقایان حضور دارند.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.