به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه دهلران به موضوعات مهم روز کشور اشاره و افزود: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، انقلابی که بر اساس اصول ، ارزش ها و سیره قرآن کریم و ائمه معصومین استوار است.
وی آینده را از آن اسلام دانست و افزود: این انقلاب بر اساس تعالیم اسلام و سیره اولیای الهی شکل گرفته و از ابتدای راه دشمنان تحریم و تهدید و براندازی را آغاز کردند اما این انقلاب تکیه اش بر سیره خاندان عصمت و طهارت (ع) است.
خطیب جمعه دهلران یادآور شد: امروز رئیس جمهور آمریکا با تحریم و جنگ اقتصادی برای نظام ما خط و نشان می کشد اما ملت ایران همان ملتی که امام (ره) آن را بالاتر از ملت های عصر پیامبر (ص) و امام علی(ع) و امام حسین(ع) دانست، ایرانیان یکبار دیگر با صبر و متانت و دیدگاه اعتقادی و توکل به خدا سیل محکم دیگری به دشمن خواهد زد و راه خود را با صلابت تر از گذشته ادامه خواهد داد.
حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: مسئولان باید موضوعات مهم را مد نظر قرار داده و پاسخگو باشند، با برنامه ریزی و درایت مشکلات را رصد و تیم اقتصادی دولت که امروز مجلس به ترمیم آن اهتمام دارد باید تغییر و دولت نیز مسئولان و مدیران ناکارآمد را کنار بگذارد و از کسانی که مدیر و مدبر و کارایی بیشتر دارند جایگزین کند.
وی تاکید کرد: امروز همان روزی است که باید با مفسدان اقتصادی با جدیت برخورد شود ، با اقتدار و صلابت قوه قضائیه به پیش رود و با بازار سکه و ارز که عده ای خاص التهاب می بخشند، برخورد کند.
امام جمعه دهلران از ملت بزرگ ایران که 40 سال در مقابل دشمن ایستادگی کرده خواست هوشیاری خود را در مقابل توطئه های دشمنان حفظ کنند تا از این گردنه حساس و خطیر با سربلندی عبور کنیم.
موسوی با اشاره به حضور استاندار واسط عراق در استان ایلام گفت: امیدواریم در نتیجه این رایزنی ها هرچه زودتر شاهد بازگشایی مرز چیلات در ایام اربعین حسینی و سایر ایام سال برای گسترش مراودات تجاری و بازرگانی باشیم.
وی با اشاره به هفدهم مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرنا و روز خبرنگار گفت: خبرنگاران افسران پیشرفت و مشاوران و دلسوزان مسئولان در خدمت رسانی به مردم و منعکس کننده خوساته های مردم از مدیران اجرایی هستند.
7175/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.